نوزدهمین دوره مسابقات ملی بتن ایران برگزار می‌شود

امسال نوزدهمین دوره مسابقات ملی بتن ایران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز،  بهتاش امیری با اشاره به اینکه امسال نوزدهمین دوره مسابقات ملی بتن ایران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق برگزار خواهد شد، گفت: سالانه چند صد نفر در این مسابقات شرکت می کنند، امسال نیز دومین سالی است که با وجود بیماری کرونا این مسابقات با حضور حداقل شرکت کنندگان و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا می‌شود.

امیری افزود: در سال‌های گذشته افتخار آن را داشتیم که دانشجویان در طول مسابقه حضور داشته باشند و با حضور تماشاچیان، شور و حال زیادی در فضا وجود داشت؛ اما امسال همچون سال گذشته با محدودیت هایی مواجه هستیم و امیدواریم امسال نیز آنطور که شایسته است این مسابقه را برگزار کنیم.

وی در خصوص هدف از برگزاری این مسابقات گفت: هدف ارتقای دانش فنی کشور در زمینه بتن، ارتقای توانمندی‌های دانشجویان و کشف ظرفیتهای موجود در این صنعت مهم است. همانطور که  در سالهای گذشته شرکت کنندگانی داشتیم که اکنون در قالب مدیران پروژه های ارشد کشوری در وزارتخانه ها یا در دانشگاه ها به عنوان عضو هیئت علمی و مدرس در داخل و خارج از کشور حضور دارند. در واقع خروجی این مسابقات، تحویل این افراد شایسته به جامعه علمی کشور است.

دبیر نوزدهمین مسابقات ملی بتن در خصوص تیم های شرکت کننده تصریح کرد: تمامی دانشجویان دانشگاه ها اعم از دانشگاه های آزاد و دانشگاه های سراسری می توانند در این مسابقات در گرایش های  بتن سبک دانشجویی، سازه محافظ تخم مرغ، تیر سبک خمشی، بتن پرمقاومت دانشجویی، عکاسی در زمینه بتن و سازه های بتنی و مسابقه پایان نامه برتر و پوستر دانشجویی در سطح  کارشناسی ارشد شرکت کنند.

وی بیان کرد: لازم است از تمامی دوستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، شرکت آزمون ساز مبنا و اعضای محترم هیات مدیره انجمن علمی بتن، انجمن بتن و کمیته راهبردی مسابقات بابت همکاری با ما و تمام اساتیدی که کمک کردند تا این مسابقات تا به امروز به نحو احسن انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =