دانشگاه امیرکبیر به نودانشجویان خوابگاه نمی‌دهد/ تکمیل واکسیناسیون تا اواخر هفته آینده

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر می‌گوید این دانشگاه به دانشجویان ورودی جدید خوابگاه نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، روند واکسیناسیون دانشجویان در هفته‌های گذشته تسریع شده است و بسیاری از دانشجویان، کارکنان دانشگاه و اعضای هیئت علمی دومین دوز واکسن خود را هم دریافت کرده‌اند.

در همین ارتباط، جواد شکرالهی مغانی معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز، درباره روند واکسیناسیون در این دانشگاه اظهارکرد: دانشجویان دانشگاه امیرکبیر درحال حاضر روند دریافت دومین دوز واکسن خود را می‌گذرانند که امیدواریم تا هفته آینده فرآیند واکسیناسیون به طور کامل تکمیل شود.

وی افزود: باتوجه به اینکه استقبال دانشجویان برای دریافت واکسن در داخل دانشگاه کم بوده است، احتمال دارد که روند واکسیناسیون در داخل دانشگاه را متوقف و به دیگر مراکز واگذار کنیم. بسیاری از دانشجویان ترجیح دادند که واکسن خود را در دیگر مراکز دریافت کنند به همین دلیل در چند روز گذشته حضور دانشجویان در دانشگاه برای دریافت واکسن کم بوده است.

شکرالهی مغانی درباره واکسیناسیون دانشجویان خوابگاهی گفت: درحال حاضر حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ دانشجوی خوابگاهی در دانشگاه هستند اما به طور معمول حدود ۴ هزار دانشجوی خوابگاهی در دانشگاه امیرکبیر هستند که فرآیند واکسیناسیون آن‌ها باید به طور کامل انجام شود. البته هنوز اجازه اسکان دانشجویان در خوابگاه از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر نشده است. نو دانشجویان هم همچنان نمی‌توانند برای خوابگاه ثبت نام کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در پایان خاطرنشان کرد: ثبت‌نام خوابگاه صرفا برای دانشجویان ارشد و دکتری که کار پژوهشی و آزمایشگاهی انجام می‌دهند، انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1114011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =