رسیدگی مجلس به دروغ ظریف / ادعای وزیر سابق امورخارجه فرار روبه جلوست

نصرالله پژمانفر گفت: ما در کمیسیون اصل 90 مجلس نسبت به تخلفات روحانی پرونده ای تشکیل داده‌ایم و آن را به دستگاه قضایی فرستاده ایم و امیدواریم تا با سرکرده این جریان وابسته و امیدوار به غرب برخورد لازم صورت گیرد.

نصرالله پژمانفر، نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز درباره اعتراف اخیر ظریف در مورد عدم مطالعه برجام عنوان کرد: شومَن بازی تیم مذاکره کننده دولت روحانی از ابتدا نیز برای ما روشن بود و با گذشت زمان، آنها ناچار شده‌اند که با این گونه ادعاها گذشته را جبران کنند.

بیشتر بخوانید:

ظریف و روحانی پاسخگوی اعمال خود باشند / تیم مذاکره‌کننده جدید درس بگیرد

وی ادامه داد: ظریف مدعی بود با توجه به اینکه بیشتر عمر خود را در آمریکا گذرانده و مسلط به زبان انگلیسی است دیگر نیازی به مترجم ندارد، اما حالا ادعا می کند در گزارشی که به او داده شده و در ترجمه‌ای که در اختیارش گذاشته شده مسائلی وجود داشته که به او گفته نشده و این همان دم خروس دروغ های آنان است که حالا بیرون زده.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس افزود: دولت روحانی به مردم خود دروغ گفته و حتی امروز نیز صادقانه به مردم نمی گویند برای اینکه به غرب امید داشتیم چنین کردیم و فقط عنوان می کنند که ما متوجه نشدیم و به ما اطلاع ندادند و این نهایت بی انصافی آنها و نهایت ظلمی بوده که به مردم ما روا داشته اند و قطعا نه خداوند و نه مردم از آنان نخواهند گذشت.

پژمانفر با بیان اینکه پرونده آقایان آنقدر سنگین است که دستگاه قضایی ورود پیدا کرده و آنها را بازخواست خواهد کرد، گفت: ما در کمیسیون اصل 90 نسبت به تخلفات شاه ماهی این جریان یعنی خود آقای روحانی پرونده ای تشکیل داده ایم و آن را به دستگاه قضایی فرستاده ایم و امیدواریم تا با سرکرده این جریان وابسته و امیدوار به غرب برخورد لازم صورت گیرد تا التیامی باشد به غرور جریحه دار مردم که تا این اندازه به حیثیت و اعتبارشان در این سال ها لطمه وارد شده است.

وی در پایان نیز خاطرنشان کرد: اظهارات ظریف نوعی فرار روبه جلوست و در واقع کسی این حرف های دروغ را باور نمی‌کند و او باید مسئولیت اقدامات خویش را بپذیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1114281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =