تقدیر از دانشجویان افتخار آفرین دانشگاه آزاد اسلامی در میادین جهانی

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری آئین تجلیل از دانشجویان افتخارآفرین این دانشگاه در آوردگاه المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو و همچنین مسابقه های جهانی کشتی 2021 اسلو، در هفته جاری خبر داد.  

به گزارش روابط عمومی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر امیرعباس لشگری گفت: با توجه به افتخارآفرینی دانشجویان قهرمان دانشگاه آزاد اسلامی در آوردگاه المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو ژاپن و همچنین مسابقه های جهانی کشتی آزاد و فرنگی 2021 اسلو نروژ، آیین تجلیل از این عزیزان، صبح چهارشنبه 28 مهر 1400 در سالن اجتماعات کتابخانه زنده یاد دکتر حسن حبیبی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.  

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: این آئین با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان و سایر مسئولان عالی رتبه دانشگاه و همچنین شماری از مسئولان و شخصیت های ورزشی کشور برگزار می شود. 

دکتر لشگری افزود: باعث مسرت و افتخار است که دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر موفقیت در عرصه‌های علمی و پژوهشی، در ورزش دانشجویی، قهرمانی و ملی نیز چون نگینی می درخشد و امیدواریم موفقیت های قهرمانان ورزشی این دانشگاه در عرصه های داخلی و بین المللی بیش از پیش ادامه داشته باشد.

کد خبر: 1115084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =