نتایج بازبینی آزمون‌های دانشنامه پزشکی اعلام شد

دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی اعلام کرد: نتایج آزمون های دانشنامه پزشکی با نهایت مساعدت بازبینی شد و درصد قبولی در آزمون کتبی و شفاهی افزایش قابل ملاحظه‌ای یافت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی در اطلاعیه نتیجه بازبینی نتایج شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی را اعلام کرد.

آزمون های کتبی و شفاهی سی و پنجمین دوره گواهینامه و دانشنامه فوق تخصصی و شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی در در روزهای ۱۱ تا ۱۴ شهریورماه به صورت الکترونیک در مراکز کلان مناطق آمایشی علوم پزشکی برگزار شدند.

دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی اعلام کرد: «پس از برگزاری آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی، این دبیرخانه، سه هدف: تضمین صحت، ایجاد شفافیت و تامین مساعدت اعضای بوردها را مورد پیگیری قرار داد.

در این راستا کلیه مستندات آزمون، به ویژه در زمینه آزمون شفاهی (PMP, KFP, KF) و به طور خاص مواردی که مورد اعتراض قرار گرفته بود، مورد بررسی دقیق قرار گرفته و از صحت ثبت پاسخ‌ها و تصحیح انجام شده، اطمینان حاصل شد. در زمینه شفافیت، پاسخنامه آزمون کتبی کلیه داوطلبان به همراه کلید نهایی در سایت بارگزاری شد.

برای دستیابی به توافق هیات ممتحنه دانشنامه جهت تسهیل در پذیرش اعتراضات و مساعدت در نمرات آزمون‌های کتبی و شفاهی نیز حداکثر مساعی بکار رفت که در نتیجه افزایش قابل ملاحظه‌ای در درصد قبولی در آزمون کتبی و شفاهی حاصل شد.»

دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی در ادامه این اطلاعیه برای فارغ التحصیل رشته های تخصصی و فوق تخصصی در زمینه خدمت به بیماران دردمند و ایفای نقش موثر در نظام سلامت تحت توجهات پروردگار متعال آرزوی موفقیت کرده است.

گفتنی است، آزمون‌های کتبی و شفاهی سی و پنجمین دوره گواهینامه و دانشنامه فوق تخصصی و شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی در در روزهای ۱۱ تا ۱۴ شهریورماه برگزار شده‌اند.

در سی و پنجمین دوره گواهینامه و دانشنامه فوق تخصصی ۴۰۹ داوطلب و در شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی ۴ هزار و ۵۵۷ نفر شرکت کرده بودند.

آزمون‌های دانشنامه بالاترین سطح آزمون‌های کشوری در گروه علوم پزشکی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1115204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =