حق ما شکست بود، نوش جانمان!

الماس را جز در قعر زمین نمیتوان یافت و حقیقت را جز در اعماق فکر نمیتوان کشف کرد. پرسپولیس باخت، خیلی هم بد باخت تا ثابت شود نابرده رنج گنج میسر نمی شود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ از شب گذشته که این شکست حقارت آمیز رقم خورد خیلی ها به فراخور دیدگاه خویش نوشتند و گفتند و علل حذف تلخ سرخ جامگان را تجزیه و تحلیل کردند . 

بیاییم از آیتم فنی و نگاه رنگی بگذریم و با خودمان روراست باشیم و این مهم را ملکه ذهن خود کنیم که اگر پرسپولیس یا هر نماینده دیگری از کشورمان بر الهلال فائق می آمد باید به منطق شک می کردیم.

وقتی عرضه برگزاری بازیهای ملی با حضور تماشاگران را نداریم و برای نصب سیستم" وی ای آر " آفلاین و آنلاین می کنیم، بر طبق چه اسلوبی توقع پیروزی داریم.

وقتی شارلاتانیسم و دلالیسم در فوتبال آکنده از فساد ما حرف نخست را می زند انتظار قهرمانی در رقابتهای معظمی چون لیگ قهرمانان آسیا، توقع عبثی می نماید.

وقتی بجای منطق گرایی به جادوگر و رمل و اسطرلاب و موارد پلشت وخجالت آوری از این دست اتکا می کنیم، معلوم است که آخر و عاقبتمان بکجا ختم خواهد شد.

اصلا بنا نیست که در این مقال بر ضعف های مفرط پرسپولیس در بازی اخیر ماله بکشیم اما بیاییم کلاهمان را قاضی کنیم و قبول کنیم که از کوزه همان برون تراود که در اوست.

کاش آبی و قرمز بجای دوئل و از خجالت هم در آمدن ، این مهم را ملکه ذهن خود کنند که برای حضوری توانمند در لیگ قهرمانان آسیا باید بزرگ اندیشید و بزرگی کرد. 

همانطوری که با تفنگ خالی از فشنگ نمی‌توان جنگید بطور قطع با کوتوله ها نیز نمی توان بزرگ منش بود.

خودمان را به کوچه علی چپ نزنیم و صغرا کبرا نچینیم، حقمان بود شکست بخوریم ، نوش جانمان!

رضا میرزاییان

کد خبر: 1115217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =