رئیس سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه تهران منصوب شد

سرپرست دانشگاه تهران در حکمی معاون دانشگاه و رئیس سازمان خدمات دانشجویی را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، سید محمد مقیمی سرپرست دانشگاه تهران  در حکمی  علیرضا وجهی استاد دانشکده دامپزشکی را به‌عنوان معاون دانشگاه و رئیس سازمان خدمات دانشجویی منصوب کرد.

در این حکم مطرح شده است: نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی، به مدت سه سال، به‌عنوان معاون دانشگاه و رئیس سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه تهران منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با تعامل سازنده با دیگر معاونان دانشگاه، رؤسای دانشکدگان، دانشکده‌ها و کلیه ذی‌نفعان دانشگاه و همچنین بهره‌مندی از توان مدیران، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور را با به‌کارگیری و هم‌افزایی تمامی ظرفیت‌های دانشگاه برای ساماندهی و ارائه تسهیلات و خدمات شایسته به دانشجویان گرامی با مشی فرهنگی و خردمندانه‌ای که دارید، مورد اهتمام قرار دهید.

در بخش پایانی این حکم آمده است: مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم». همچنین سرپرست دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به  سعید حبیبا معاون پیشین دانشگاه و رئیس سازمان خدمات دانشجویی، از خدمات و زحمات وین در دوره تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1115355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =