تشکر مجری برنامه ثریا از معاون اول رئیس جمهور

محسن مقصودی مجری برنامه ثریا از محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور قدر دانی کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز، محسن مقصودی مجری برنامه ثریا از محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور قدر دانی کرد. وی گفت: دیشب در ابتدای برنامه ثریا، خطاب به آقای دکتر مخبر، گلایه ای کردم از کم کاری و انفعال ستاد توسعه روابط ایران، عراق و سوریه، که ذیل معاونت اول دولت است و عرض کردم ضرورت دارد در این ستاد، اصلاح ساختار، تحول جدی و جوانگرایی صورت گیرد.

پیرو مجموعه پخش مستند «سوریه، سرزمین شگفتی های یک و دو » یادآوری کردیم که ترکیه  ۱۳ برابر ایران به سوریه صادرات دارد و در صادرات به عراق هم از ما سبقت گرفته است. عرض کردم که مسوول ستاد توسعه، بیش از یک سال است که اساسا به سوریه سفر نکرده است و...

امشب حدود ساعت ۲۱ آقای دکتر مخبر خودشان تماس گرفتند و از تذکر برنامه تشکر کردند و فرمودند خودشان هم مستندهای سوریه ثریا را قبل از آمدن به دولت دیده بودند و مستندها را دنبال می کردند، به مستندها لطف داشتند و گفتند موضوع برای دولت و ایشان خیلی مهم است و مطالبه رهبری هم هست، اما سر شلوغی ابتدای دولت مانع شده که تا کنون اقدام مقتضی داشته باشند، اما گفتند تیمی گذاشته اند که گزارش مستندی آماده کنند و قول دادند که به زودی و بعد از جمع بندی تیم، مردم شاهد تحول و جوانگرایی در این ستاد خواهند بود. نکات خوب دیگری هم در این خصوص گفتند که ما را امیدوار کرد، قرار شد جلسه حضوری هم در این خصوص داشته باشیم تا از نزدیک مشکلات و چالش های صادرات به سوریه و سایر همسایگان را خدمتشان عرض کنیم.

پی نوشت مهم:

حقیقتش طبق روال هشت سال گذشته خیلی امیدی به پاسخ نداشتیم. در هشت سال گذشته معمولا بعد از این انتقادها، نامه های انتقادی نهاد ریاست جمهوری بود که سرازیر می شد و دائما به جای آنها، ما مشغول پاسخگویی بودیم که چرا انتقاد کرده ایم!

نفس تماس ایشان و پاسخگویی سریعشان قابل تقدیر است. امیدوارم این شیوه پاسخگویی به رسانه ها ادامه دار باشد.

اما تشکر دوم و اصلی بماند برای زمانی که ان شاءالله به قول شان عمل کنند و شاهد تحول جدی در ساختار آن ستاد و البته در ادامه مسیر شاهد افزایش جدی صادرات ایران به سوریه و عراق و جبران عقب ماندگی گذشته باشیم. ما همچنان همکاری و مطالبه مان را ادامه می دهیم ‌و البته این بار امید بیشتری برای رفع چالشها و شنیده شدن مطالبات مان داریم... امیدوارم این ماجرا به تشکر دوم هم بیانجامد...

انتهای پیام/

کد خبر: 1115505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =