برخی استادان در تدریس مجازی کوتاهی می‌کنند/ برگزار نشدن کلاس‌ها و اکتفای استاد به ارائه جزوه

دانشجویان به وضعیت برگزاری کلاس‌های مجازی معترضند که برخی استادان تنها به ارائه جزوه کلاس‌ها اکتفا کرده و هیچ زمانی برای تدریس و برگزاری کلاس‌ آنلاین اختصاص نمی‌دادند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، کوتاهی استادان در تدریس یکی از مشکلات دانشجویان در دوران شیوع کرونا و مجازی شدن آموزش‌هاست. به طوری که برخی دانشجویان معترضند که استادان تنها به ارائه جزوه کلاس‌ها اکتفا کرده و هیچ زمانی برای تدریس و برگزاری مجازی کلاس‌ها اختصاص نمی‌دادند.

ایسکانیوز در مصاحبه‌های آموزش مجازی یادگیری را کاهش می‌دهد و پلتفرم‌های مورد استفاده در آموزش مجازی کارآمد نیستند در گفت‌وگو با دانشجویان به بررسی مشکلات آن‌ها در آموزش‌های مجازی پرداخته است. مریم امیری هم‌اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز است و چند ماه پیش از رشته شیلات دانشگاه چابهار فارغ‌التحصیل شده است.  

امیری در گفت‌وگو با ایسکانیوز با بیان این که برخی استادان پس از مجازی شدن کلاس‌ها در دوران کارشناسی، جزوه‌هایی تهیه کرده و در سایت قرار دادند، اظهار کرد: این استادان از جزوه‌هایشان برای ترم‌های بعدی هم استفاده کردند. تنهای دانشجویان جدید را به سایت اضافه می‌کردند.

این فارغ‌التحصیل رشته شیلات با اشاره به این که استادان به ارائه جزوه اکتفا کرده و کلاس آنلاین برگزار نمی‌کردند، افزود: به همین دلیل، فرصتی برای گفت‌وگو و رفع اشکال برای دانشجویان فراهم نبود.

وی با تصریح بر این که تنها تعداد کمی از استادان هر دو هفته یکبار، جلسه‌ای نیم ساعته برگزار می‌کردند، گفت: اعتراضات دانشجویان به این موضوع هم پیگیری نمی‌شد.

امیری با تاکید بر این که فقط برخی استادان که دروس محاسباتی داشتند، کلاس آفلاین برگزار می‌کردند، یادآور شد: به این صورت که کلاس را ضبط می‌کردند و دانشجویان می‌توانستند از طریق سایت به آن دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1117905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =