تصمیمی عجیب از سوی کمیته داوران!

اکبریان باز هم داور استقلال و صنعت نفت شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ محمد رضا اکبریان داور دیدار جنجالی استقلال و صنعت نفت در لیگ هجدهم بار دیگر بازی این دو تیم را در آبادان قضاوت خواهد کرد.

 به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛اسامی داوران هفته هفتم رقابت های لیگ برتر اعلام شد که در تصمیمی عجیب  از سوی کمیته داوران، محمدرضا اکبریان قرار است یک بار دیگر دیدار صنعت نفت و استقلال را در آبادان قضاوت کند. اتفاقی که ممکن است با واکنش هایی نیز همراه شود.
 انتخاب اکبریان به عنوان داور استقلال و صنعت نفت ، کاملا یادآور دیدار جنجالی هفته بیست و نهم از رقابت های لیگ هجدهم است.  آبی های پایتخت که در کورس قهرمانی قرار داشتند، نیازمند کسب 3 امتیاز حساس از آبادان بودند تا حداقل بتوانند در روز پایانی این بازی ها و در صورت لغزش پرسپولیس، شانسی برای تصاحب جام داشته باشند.
 
فرار مهدی قایدی در نیمه دوم از سمت راست، یک موقعیت خطرناک را برای استقلال خلق کرد. او درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس دیدنی، روح الله باقری را صاحب توپ کرد که این بازیکن نیز دروازه میزبان را باز کرد اما مهدی الوندی کمک داور آن مسابقه، به اشتباه پرچم زد و اعتقاد داشت توپ قبل از اینکه به قایدی برسد، از خط عرضی عبور کرده و او ضربه دروازه به سود صنعت نفت اعلام کرد.
تصمیم جنجالی اکبریان در آن صحنه باعث اعتراض شدید فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد، شدت اعتراضات تا حدی بود که محمد رضا اکبریان فرهاد مجیدی را از کنار زمین اخراج کرد.
تصاویر تلویزیونی اما نشان میداد که تصمیم داور بازی اشتباه بوده است.
اکبریان پس از پایان این دیدار جنجالی از باشگاه استقلال عذر خواهی کرد ولی اکبریان یک بار دیگر بازی صنعت نفت و استقلال را در آبادان سوت خواهد زد. او به خوبی متوجه حساسیت های این دیدار است و می‌داند که دیگر فرصتی برای اشتباه نخواهد داشت

کد خبر: 1119921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =