نشست صمیمانه دکتر طهرانچی با مسئولان دفاتر استانی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران برگزار شد

نشست صمیمانه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با مسئولان دفاتر استانی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نشستی صمیمانه، با مسئولان دفاتر استانی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر طهرانچی در این نشست که صبح امروز در مهمانسرای حافظ برگزار شد، با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بر مبحث «جهاد تبیین» تأکید دارند، گفت: جهاد تبیین بسیار حائز اهمیت است و دانشجویان باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: جهاد تبیین فقط مربوط به مسائل اجتماعی بیرونی نیست، بلکه مسائل اجتماعی درونی را نیز شامل می شود.

دانشجو باید در «جهاد تبیین» پیشرو باشد 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: امروز مقام معظم رهبری عنوان «جهاد تبیین» را انتخاب کرده‌اند. نگفته اند نهضت تبیین بلکه، فرموده‌اند جهاد تبیین و این موضوع اهمیت حضور در جهاد تبیین را روشن می کند. در واقع در شمار لشکر جهاد تبیین قرار گرفتن، یکی از امورات مهم است و دانشجو باید در جهاد تبیین پیشرو باشد. 

وی با تأکید بر اهمیت حمایت از جریان های انقلابی در کشور، گفت: زمانی که جریان انقلابی کار را به دست می گیرد، باید از عملکرد آن حمایت شود. 

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران به عنوان شبکه کنشگران فعال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه جهاد تبیین، شناخته می شود

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با بیان اینکه یکی از بحث های مهم برنامه راهبردی عملیاتی این دانشگاه، بحث شبکه‌سازی است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قدرتی دارد به نام قدرت شبکه‌ای. این دانشگاه در گذشته زنجیره‌ای بود، اما امروز یک شبکه است. امروز باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران در حال تبدیل شدن به یک شبکه برای جهاد تبیین است. این باشگاه به عنوان شبکه کنشگران فعال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه جهاد تبیین، شناخته خواهد شد.

وی خطاب به مسئولان دفاتر استانی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، گفت: باید در زمینه جهاد تبیین با دقت عمل کنید. شما اکنون جهادگران عرصه جهاد تبیین هستید و باید قدر خود را بدانید.

دکتر طهرانچی در پایان تأکید کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی معتقدیم شبکه‌سازی نیازمند مودت است. اگر یکپارچگی اجتماعی را در جهان شبکه‌ای مبتنی بر یکپارچگی مجازی خلق کنید، بازنده‌ خواهید بود. یکپارچگی باید سایبری فیزیکی باشد.

لازم به ذکر است، در این نشست صمیمانه که بیش از دو ساعت به طول انجامید، مسئولان دفاتر استانی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران به ارائه مسائل و دغدغه های دانشجویی و صنفی پرداخته و مطالبات و پیشنهاداتی ارائه کردند که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به تفصیل به یکایک آنها پاسخ گفت.
انتهای پیام/

کد خبر: 1120439

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =