تقابل سرخابی‌های پایتخت با تیم‌های تازه صعود و سقوط کرده!

قرعه‌کشی مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، روز چهارشنبه قرعه‌کشی مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی در ساختمان سازمان لیگ فوتبال برگزار شد و سرخابی‌های پایتخت رقبای خود را در این مرحله شناختند.
طبق قرعه، استقلال میزبان تیم لیگ دویی نود ارومیه خواهد بود و پرسپولیسی‌ها هم در خانه از ویستا توربین لیگ یکی پذیرایی خواهند کرد.
آبی‌های پایخت در شرایطی مقابل نود ارومیه قرار خواهند گرفت که این تیم فصل گذشته از رقابت‌های لیگ دسته یک سقوط کرد و در حال حاضر در لیگ دسته دوم کشور فعالیت می‌کند. تیمی که با یک بازی کمتر نسبت به مابقی تیم‌ها، با یک امتیاز از یک بازی، در رده سیزدهم جدول چهارده تیمی رقابت‌های لیگ دو قرار دارد. آن‌هم در شرایطی که تنها دو هفته از آغاز رقابت‌های لیگ دسته دوم می‌گذرد.
هدایت این تیم را سلمان تاجدار برعهده دارد که یقینا او و شاگردانش در آزادی مقابل استقلال تهران کار بسیار دشواری خواهند داشت.
از طرفی دیگر تیم پرطرفدار پایتخت، پرسپولیس نیز در تهران به مصاف تیم ویستا توربین تهران خواهد رفت. تیمی که فصل گذشته با هدایت میلاد بلادی سرمربی جوان خود، موفق به صعود به رقابت‌های لیگ یک شد و در این فصل از مسابقات هم در اولین سال حضور خود در لیگ آزادگان عملکردی قابل قبول داشته است.
شاگردان میلاد بلادی با کسب ۹ امتیاز در هفت هفته از رقابت‌های لیگ یک، با دو پیروزی، سه تساوی و دو شکست در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.
در نهایت باید دید سرخابی‌های پایتخت در این مرحله از رقابت‌های جام‌حذفی چه شرایطی را خواهند داشت.

محمد رضا ولی زاده

کد خبر: 1120469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =