سازمان لیگ در وزارت ورزش جلسه فوری برگزار می کند!

به عهده گرفتن تبلیغات محیطی تبدیل به مسئله پیچیده ای برای تمام ارکان ورزش شده است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ شنبه، ۱۳ آذر و از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه دو تیم پرسپولیس و استقلال به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

همانطور که می دانیم، در این دیدار استقلال میزبان خواهد بود و همانطور که در چند بازی گذشته مشخص شد، باشگاه استقلال قصد دارد از حق میزبانی خود جهت تبلیغات محیطی استفاده کند.

به گوش رسید که از صبح امروز، مسئولان تبلیغات جهت نصب تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی مشغول به کار هستند.

از طرفی سازمان لیگ کمی قبل و به طور رسمی اعلام کرده بود که اجازه تبلیغات محیطی را به باشگاه ها نخواهد داد. از این رو، مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال، طی نامه ای به ارکان مهم ورزش اعلام کرد که سازمان لیگ قصد سنگ اندازی دارد و باشگاه استقلال از حق خود در گرفتن تبلیغات محیطی کوتاه نخواهد آمد. (پیوست نامه استقلال به عزیزی خادم)

ساعتی پیش سازمان لیگ اعلام کرد که درصورتی که مدیران استقلال قصد داشته باشند به همین رویه به کار ادامه بدهند، اجازه برگزاری دیدار را نخواهد داد. 

معاون شرکت توسعه و تجهیز در مصاحبه ای اعلام کرد که برای دربی استقلال با سازمان لیگ به توافق رسیده است و فردا تجهیزات در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. سعید فتاحی، نماینده باشگاه‌ استقلال نیز با تایید این موضوع اعلام کرد که تبلیغات خودمان را اجرا خواهیم کرد.

هنوز مشخص نیست در جنگ تبلیغات محیطی چه کسی پیروز خواهد شد.

طبق شنیده های خبرنگار ما، قرار است مسئولان سازمان لیگ جلسه فوری در وزارت ورزش برگزار کنند تا تکلیف موضوع تبلیغات محیطی در دربی مشخص شود.

 اما اگر سازمان لیگ با استقلال به توافق نرسد و با توجه به اینکه اخبار دربی پایتخت مانند تمام بازی های مهم در برخی رسانه های خارجی منتشر خواهد شد، می شود گفت که آبرو ریزی بزرگی رخ خواهد داد چرا که تکلیف تبلیغات محیطی تیم ها پس از گذشت زمان طولانی هنوز مشخص نیست.

مهسا حسینی

کد خبر: 1120622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =