گلایه‌های منوچهر آذری از بی‌توجهی مسئولان / باید از وجود پیشکسوتان بهره برد

منوچهر آذری گفت: متاسفانه عملکرد مسئولان در دوره‌های گذشته در خصوص هنرمندان پیشکسوت بسیار بد بوده است اما امید می‌رود که با مدیریت جدید روزنه‌های امیدی در این خصوص گشوده شود.

منوچهر آذری بازیگر قدیمی و پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره علت کم‌کاری خود در تلویزیون اظهار کرد: این روزها بیشتر مشغول فعالیت در رادیو هستم اما بسیار دلم می خواهد که در تلویزیون نیز حضور داشته باشم. من حدود ۵۳ سال یا به عبارتی نیم قرن سابقه در این عرصه دارم و خواسته‌ام حضور موثر در سینما و تلویزیون است.

وی ادامه داد: متاسفانه عملکرد مسئولان در دوره‌های گذشته در خصوص هنرمندان پیشکسوت بسیار بد بوده است اما امید می‌رود که با مدیریت جدید روزنه‌های امیدی در این خصوص گشوده شود.

آذری در ادامه با انتقاد از رویه بی‌توجهی به پیشکسوتان و کنار گذاشتن آن‌ها از سینما و تلویزیون،‌ گفت: معتقدم باید از وجود پیشکسوتان در کارها و برنامه ها بهره برد، برای یک هنرمند پیشکسوت در درجه اول کار اهمیت دارد چرا که باعث می شود هنرمندان قدیمی در خانه دچار افسردگی نشوند.

وی ادامه داد: مسئولان باید سراغ این دسته از هنرمندان را گرفته و از تجربیات آنها استفاده کنند و باید از هنرمندان ولو با یک شاخه گل یا جعبه شیرینی یاد کرد.

منوچهر آذری

هنرمند پیشکسوت کشورمان در پایان با بیان اینه موسسه‌ای تحت عنوان هنرمندان پیشکسوت در این زمینه مشغول به فعالیت است، گفت: اعضای این موسسه را هنرمندان رشته‌های گوناگون در حوزه های ادبیات، هنرهای زیبا و هنرهای سنتی که بالای ۶۰ سال بوده و دارای گواهینامه درجه یک هنری از شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور هستند، تشکیل می دهند اما متاسفانه با شیوع ویرس کرونا فعالیت این موسسه بسیار کمرنگ شده است.

بر اساس گزارش ایسکانیوز، منوچهر آذری (زاده ۱۳۲۲ – تهران) بازیگر و گوینده رادیو ایرانی دانش‌آموخته هنرکده هنرهای دراماتیک فن بیان هنرپیشگی و کارگردانی است. او در سال ۱۳۴۵ از هنرکده هنرهای دراماتیک فارغ التحصیل شد. او مدتی در نزد مهدی فروغ و پرویز تاییدی آموزش دید. نخستین برنامه او حسن خیاط باشی در سال ۱۳۵۴ در رادیو بود.

پس از انقلاب او فعالیت‌های خود را ادامه داد و به واسطه برنامه بسیار محبوب صبح جمعه با شما معروفیت و محبوبیت فراوانی به دست آورد. منوچهر آذری گاهی به دلیل شباهت صدا و نام او با منوچهر نوذری همکار او اشتباه گرفته میشود. او همچنین از اقلیت کلیمی ایران است و فعالیت‌های فرهنگی فراوانی برای جامعه کلیمیان انجام داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1123455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =