ترم بهمن در دانشگاه‌های تهران از چه زمانی آغاز می‌شود؟

زمان آغاز ترم بهمن و ثبت‌نام دانشجویان در ۱۰ دانشگاه شهر تهران اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، خبر حضوری شدن دانشگاه‌ها از ترم بهمن، در جلسه ۱۸ دی ماه ستاد مقابله با کرونا رسانه‌ای شد و رئیس جمهور در این جلسه اعلام کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا به عنوان مرجع تصمیم‌گیری، بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را بلامانع دانسته است. در همین راستا وزیر علوم با روسای دانشگاه‌ها کشور در زمینه از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه‌ها برگزار کرد و  آخرین پیشنهادها و راهکارها در زمینه بازگشایی دانشگاه‌ها از آغاز نیم‌سال دوم تحصیلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر علوم در این جلسه با اشاره به مزایای آموزش حضوری نسبت به آموزش مجازی، ازسرگیری آموزش حضوری را یک ضرورت و نیاز مبرم امروز دانست و بر تلاش و بر ضرورت برنامه‌ریزی برای از سرگیری شکوهمند و موفق آموزش عالی تاکید کرد. محمد علی زلفی گل از بروزرسانی پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد و بر رعایت آن نیز تاکید کرد و گفت: باید مباحث حقوقی حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها نیز مورد توجه روسای دانشگاه‌ها باشد.

با توجه به ابلاغ ستاد ملی کرونا آغاز آموزش حضوری در دانشگاه‌ها قطعی به‌نظر می‌رسد، اما هنوز جزئیاتی از نحوه بازگشایی دانشگاه‌ها توسط مسئولان یا روسای دانشگاه‌ها اعلام نشده است. با این حال زمان تقویم آموزشی نیمسال دوم تحصیلی توسط بسیاری از دانشگاه‌ها منتشر شده است. جزئیات مهلت ثبت‌نام و برگزاری امتحانات 10 دانشگاه شهر تهران در جدول زیر آورده شده است:

ترم بهمن در دانشگاه‌های تهران از چه زمانی آغاز می‌شود؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1125834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
      3 0
      سلام وقت بخیر تورا خدا دانشگاه هارا حضوری نکید زیاد ازدانشجوها ازشهردور قبول شده خوابگاه ندارن خانه هم خیلی گران نمی تونیم به گیریم وضعیت مالیمون خیلی خراب خودمون هم مستآجریم اجاره خانه مون بیشتر رحم کنین یا انتقاق بدین به شهر خودمون تورا
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      0 5
      انشاالله که حضوری شه و شرایط اوکی شه
    • دانشجو IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      4 0
      به خدا وسای دانشگاه ها اصلا به فکر دانشجوهاشون نیستن و همه رو سردرگم کردن و استرس بیجا وارد میکنن به دانشجوها و کاملا سکوت کردن اگه قراره حضوری بشه چرا خودشونو به کوچه چپ زدن که راحت تر باشن. دانشگاه جای دانشجو هست نه جای رئیس ورئسا کارمندانش که دانشگاه رو براخودشون میخوان