مجبور شدیم تیم امیدمان را به جام حذفی بفرستیم

بازیکن باتجربه صنعت نفت آبادان تاکید کرد که مجبور شده اند با تیم امیدشان به مصاف خیبر خرم آباد بروند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، حسن بیت سعید بازیکن صنعت نفت آبادان طی گفتگو با خبرنگار ما در مورد عدم شرکت تیم بزرگسالان صنعت نفت در جام حذفی گفت: ما از قبل هم مصاحبه انجام داده و گفته بودیم که اگر دریافتی نداشته باشیم در زمین حاضر نمی‌شویم و باشگاه هم تیم امید را فرستاد و اگر کلا در جام حذفی شرکت نمی‌کردیم جریمه سنگین در انتظار باشگاه صنعت نفت آبادان بود. این موضوع می‌تواند هشداری حدی برای مسولین باشد تا جدی تر به قضیه نگاه کنند و هر چه زودتر به داد تیم ما برسند.

وی در همین باره ادامه داد از هفته ابتدایی تا به الان هزار تومان هم دریافتی نداشتیم و بچه‌ها با تمام غیرتشان در زمین مسابقه حاضر شدند و تنها هدف ما خوشحالی مردم آبادان بوده که دلخوشی شان صنعت نفت است وگرنه اگر هر کسی دیگری جای ما بود زودتر از این‌ها بازی نمی‌کرد. البته ما اعتصاب هایی داشتیم که متاسفانه جواب مثبتی از آن نگرفتیم.

این بازیکن در مورد اینکه قرار است در ادامه راه چه کنند عنوان کرد: چند روز دیگر با ذوب آهن بازی داریم و واقعا از مسئولین خواستاریم قبل از اینکه از این دیرتر شود فکری به حال بچه‌ها ی ما بکنند. به هر حال نیمی از بازیکنان تیم ما متاهل هستند و آنهایی که متاهل نیستند نیز خانواده هایشان از آنها انتظار دارند. واقعا کار برای ما در آبادان مشکل شده است ولی باز هم امیدواریم که هر چه زودتر این مشکلات حل شود.

بیت سعید که سابقه بازی در تیم استقلال تهران را نیز دارد در پایان یادآور شد: من خودم را یک آبادانی میدانم و دوست دارم برای خوشحالی مردم اینجا هر کاری انجام بدهم و مطمئن هستم تمام بچه‌های دیگر نیز همین حس را دارند ولی دست تنها نمیشود کاری را پیش برد و باید مسئولین نیم نگاهی به تیم ما داشته باشند.

کد خبر: 1126236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =