پنجعلی: نیم‌فصل دوم پرسپولیس نیاز به تقویت دارد/ سرخپوشان در کورس قهرمانی قرار دارند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: ما یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی هستیم و هر چقدر تیم با مشکلات حاشیه‌ای کمتری مواجه باشد راه رسیدن به قهرمانی ششم آسان‌تر خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد پنجعلی در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی قشنگی بود و هر دو تیم، فوتبال تاکتیکی به نمایش گذاشتند. پرسپولیس خیلی خوب پرس می‌کرد و همین موضوع عاملی شد تا بازیکنان فولاد نتوانند روی دروازه لک چندان خطرساز شوند. اگر چه شاگردان نکونام در 10-15 دقیقه ابتدایی پرسپولیس را اذیت کردند و حتی می‌توانستند به گل برسند، اما سرخپوشان رفته رفته شکل خودشان را پیدا کردند. در نیمه دوم فولاد فقط روی چند ضربه ایستگاهی روی دروازه پرسپولیس موقعیت ایجاد کرد، اما در کل تیم خوب و سازمان یافته‌ای نشان داد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم تیمِ گل‌محمدی، هم در خط دفاع و هم در فاز هجومی خوب کار و فرصت‌های خوبی ایجاد کرد. با توجه به شرایط سختی‌ که پرسپولیس در این مدت داشت، ارزش و اهمیت شکست فولاد در آینده بیشتر مشخص می‌شود. با وجود تمام مشکلات پرسپولیس همچنان خودش را سرپا نگه داشته و در کورس قهرمانی قرار دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد منوچهر صفروف و وحدت هنانوف بازیکنان تاجیکستانی سرخپوشان تصریح کرد: اگر اشتباه نکنم این دو بازیکن حدود 3 ماه است که در ایران هستند و به تازگی شرایط بازی آنها فراهم شده است و باید به آنها زمان بدهیم. این دو مقابل فولاد اشتباهاتی داشتند ولی در مجموع توانستند عملکرد مثبتی داشته باشند. اگر بخواهیم صددرصد در خصوص عملکرد آنها نظر دهیم باید بازی‌های بیشتری از تاجیک‌ها ببینیم. این دو بازیکن به تازگی در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته‌اند و نیاز به هماهنگی بیشتری با سایر بازیکنان دارند.

پنجعلی در خصوص گلزنی مهدی عبدی در دو بازی گذشته سرخپوشان خاطرنشان کرد: عبدی مهاجم تاثیرگذاری است، مقابل ذوب‌آهن 2 گل به ثمر رساند و حتی می‌توانست هت‌تریک هم کند. پس از مصدومیت آل‌کثیر، در حال حاضر او مهاجم اول تیم است و به نوعی عصای دست یحیی هم خواهد بود. امیدوارم در ادامه مسابقات لیگ باز هم شاهد گل‌های بیشتری از عبدی باشیم. با این حال پرسپولیس در پست مهاجم نیاز به یک گلزن تمام عیار دیگر دارد.

 وی درباره  خصوص بسته‌شدن مجدد پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است و هر چقدر این تیم با مشکلات حاشیه‌ای کمتری مواجه باشد راه رسیدن به قهرمانی ششم آسان‌تر خواهد بود. پنجره بسته آشناترین واژه این روزهای پرسپولیس است. مدیریت جدید باشگاه باید هرچه زودتر این مشکل را حل کند، برای نیم‌فصل دوم پرسپولیس نیاز به تقویت دارد و باید خیلی سریع پنجره باز شود تا نیازهای کادرفنی برطرف شده و تیم با آرامش بیشتری در بازی‌های آینده به میدان برود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کد خبر: 1126876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =