امکان استفاده از ظرفیت مدارس برای نوروز ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است

سیدعزت‌الله ضرغامی گفت: ظرفیت‌های دیگر اقامتی مانند مدارس برای شرایط خاص هم در نظر گرفته شده و آمادگی لازم برای استفاده از این ظرفیت‌ها در تعطیلات نوروز وجود دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: اگر وضعیت بیماری کرونا در کشور به شرایط مطلوبی برسد در انتظار یک سال پرسفر بوده و مراکز اقامتی آمادگی لازم برای اقامت را دارند.
ضرغامی: مراکز اقامتی آمادگی کامل برای سفر نوروزی ۱۴۰۱ را دارند.

بیشتر بخوانید

انجام معاینه فنی خودرو پیش از سفرهای نوروزی ضروری است

سیدعزت‌الله ضرغامی در حاشیه بازدید از غرفه‌های صنایع دستی در محوطه فرمانداری گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امید داریم وضعیت کرونا به گونه‌ای شود تا سال پرسفری را بعد از دو سال شیوع بیماری در کشور تجربه کنیم.

وی تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای سفرهای نوروزی انجام شده و ستاد سفر برای هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده و تاکنون با ۱۸ دستگاه مرتبط جلسات لازم برگزار شده است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: با جامعه هتلداران جلسات لازم برگزار و وظایف‌مندی آنها در مراکز اقامتی تشریح شد تا در صورت وقوع سفرهای نوروزی امکانات اقامتی، نظارت‌ها و ارائه سرویس‌های لازم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های دیگر اقامتی مانند مدارس برای شرایط خاص هم در نظر گرفته شده و آمادگی لازم برای استفاده از این ظرفیت‌ها وجود دارد تا در صورت ایجاد محدودیت برای مراکز اقامتی رسمی بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کرده و سال پرسفری را داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1132110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =