بیش از ۸۰۰۰ تیم در رویداد ملی گام دوم ثبت نام کردند

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام بیش از ۸۰۰۰ تیم در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی، زمینه ساز تولید دانش بنیانی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در خردادماه سال جاری، گفت: رویداد ملی گام دوم دانشگاه با هدف ایجاد بستری جهت ایجاد کسب و کارهای نوپا و دانش بنیانی و فرصتی برای اشتغال آفرینی دانشجویان دانشگاه در چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نخستین نشست مشترک بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد ایران‌شناسی برگزار شد/ احداث یک دانشگاه ایران شناسی در دستور کار است

نمای دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم، «نمای فناوری» است/ ایجاد هلدینگ در حوزه‌های فناورانه از برنامه‌های جدی دانشگاه آزاد اسلامی است

برگزاری دوره‌های حین خدمت برای کارکنان بخش‌های مختلف بندرجاسک

وی افزود: طی چهار ماه گذشته، بیش از ۵۰۰ برنامه فناورانه در راستای رویداد ملی گام دوم در واحدهای دانشگاهی برگزار شده و حدود ۲۰ هزار دانشجو و عضو هیات علمی از این رویداد استقبال کرده‌اند. از این تعداد، ۸۱۶۱ تیم در سامانه رویداد ثبت نام شده اند که درنهایت ۳۰۰۰ تیم توسط دبیرخانه رویداد انتخاب شده  و برای حضور در رویداد ملی گام دوم معرفی خواهند شد. 

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: تعداد ثبت نامی ها در بخش گروه  های پژوهشی و زیرساخت ۳۵۴۶ و در بخش ایده و استارتاپ و شرکت های فناور و خلاق ۴۶۱۵ تیم است. برای تمامی تیم های ثبت نام شده بصورت هماهنگ یک مدل شناسنامه تهیه و در اردیبهشت ماه دوره های توانمند سازی برای منتخبین رویداد برگزار می شود. 

دهقانی فیروزآبادی در پایان تصریح کرد: رویداد ملی گام دوم دانشگاه فرصتی است تا تیم های راه یافته به این رویداد، ایده های فناروانه و محصولات دانش بنیانی خود را به بزرگترین صنایع کشور، صندوق های سرمایه گذاری، شتاب دهنده های خصوصی و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه جهت جذب تسهیلات و سرمایه گذاری عرضه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1134582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =