عالمی: قهرمانی برازنده استقلال بود

ایمان عالمی با تمجید از شایستگی استقلال برای قهرمانی اعلام کرد مسئولین این تیم باید به فکر تمدید قراردادها باشند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ایمان عالمی، مربی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، درباره بازی استقلال برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: یک بازی خوب و دیدنی بود. هر دو تیم هم خوب بازی کردند. حملات استقلال از همان ابتدا شروع شد و بازیکنان این تیم با انگیزه فراوان انرژی خود را صرف حمله کردند. به نظر من یکی از بهترین بازی‌های استقلال بود. آبی ها امسال بازی خوب زیاد داشتند اما این بازی عالی بود زیرا از لحاظ روحی و روانی شاگردان مجیدی بهتر از همیشه کار کردند. قهرمانی برازنده استقلال بود و با این برد کار تمام شد. به هواداران تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید:

درگیری بازیکنان استقلال و فولاد پس از پایان دیدار

پیشکسوت آبی‌ها درباره عملکرد درخشان حردانی گفت: تصمیم حضور حردانی در جام جهانی با سرمربی تیم ملی است اما به نظرم حردانی در پست خودش یک یا بهترین‌های استقلال در بازی‌های امروز و بازی‌های فصل بوده. او همه جای زمین بود و با انرژی خود به برد آبی‌ها کمک کرد. به نظرم او شایسته حضور در جام جهانی است و باید به حضور در ترکیب فکر کند. کادر فنی تیم ملی هم قطعا این مساله را زیر نظر دارند و بهترن تصمیم را خواهند گرفت.

عالمی در ادامه افزود: در بازی‌های پایانی فصل قطعا شرایط روحی و روانی با ابتدای فصل تفاوت دارد. استقلال در بازی گذشته شرایط روحی بسیار خوبی پیدا کرد و توانستیم این هفته بازی زیباتری ببینیم. حالا هم با توجه به نتایج استقلال قهرمان است. فوتبال همین است و تیم‌های صدر جدول ممکن است برخی اوقات از لحاظ روحی افت کنند یا اوج بگیرند. به نظرم کادر فنی در رقم زدن این شرایط تاثیرگذار بوده. ۲۷ هفته گذشت و استقلال بدون باخت در صدر است. این یعنی همه اعضای باشگاه در شرایط خوبی به سر می‌برند و این یعنی از لحاظ روحی و روانی و تاکتیکی اوضاع خوب است. مدیریت هم شرایط خوبی را برای تیم بوجود آورد تا ماحصلش قهرمانی شود.

وی درباره آینده استقلال و تدارک یک تیم خوب برای فصل آینده گفت: خودتان بهتر می دانید در انتهای فصل ممکن است باشگاه‌ها با مشکلات عدم تمدید مواجه شوند و مشکلات مالی هم بوجود بیاید. امیدوارم مدیریت فعلی در خصوص انتقال بازیکنان، ترانسفر و تامین منابع مالی بهترین شرایط را فراهم کند تا نقاط ضعف برای فصل آینده هم برطرف شود. هرچقدر سریع تر بازیکنان تمدید کنند بهتر است زیرا فکر می کنم ۷ یا ۸ بازیکن با اتمام قرارداد جدا شوند. امیدوارم تمدیدی‌ها تمدید کنند و از همین حالا برنامه‌ریزی خوبی برای فصل بعد انجام شود.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1140486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =