قیمت آپارتمان های ارزان در شرق تهران چقدر است؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ارزان شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. در این گزارش به بررسی مسکن‌های قیمت مناسب و ارزان در محله‌های شرقی تهران مثل نارمک، تهرانپارس، پیروزی، مجیدیه و... پرداخته‌ایم. 

بیشتر بخوانید:

قیمت روز آپارتمان در تهران دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱

برای خرید واحدی ۵۰ متری در نارمک که ۲۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خواب داشته باشد، به سرمایه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی نوساز در تهرانپارس‌ شرقی با متراژ ۶۰ متر و ۱ اتاق خواب، قیمتی بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان دارد. همچنین قیمت واحدی ۴۴ متری در همین محله که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است.

ارزش واحدی ۴۲ متری در مجیدیه که ۱۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خواب داشته باشد، ۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان است.

آپارتمانی ۴۴ متری در پیروزی که ۲۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه‌ باشد، در روزهای اخیر با قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان معامله شده است. همچنین آپارتمانی ۲۲ ساله در همین محله با متراژ ۶۴ متر و ۱ اتاق خواب، به قیمت ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به فروش رسیده است.

 واحدی ۵۰ متری در نیرو هوایی که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =