قهرمانی بدون شکست مزه دیگری دارد

دروازه بان اسبق استقلال با تمجید از عملکرد سید حسین حسینی ابراز امیدواری کرد این تیم بدون شکست لیگ را به پایان برساند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرویز برومند در مورد قهرمانی استقلال گفت :اول از همه یک تبریک جانانه به کادر فنی، بازیکنان و هواداران این تیم می‌گویم خیلی خوشحال هستم واقعا باید به این تیم بالید بعد از چندین سال قهرمان شدن لذت بخش تر است و واقعا امسال این استقلال بود که باید جام را بالای سر می‌برد.

او در همین باره ادامه داد: من جایی خیلی خوشحال میشوم که استقلال این دو بازی را هم ببرد و لیگ را بدون شکست تمام کند این یک رکورد فوق العاده است. انشاالله که بتواند این کار را انجام بدهد.

دروازه‌بان سابق استقلال در مورد عملکرد سید حسین حسینی در این فصل عنوان کرد: سید حسین واقعا کم اشتباه بود و من دوست دارم او را درون دروازه تیم ملی ببینم. در این روزها که واقعا دروازه بان خوب در فوتبال ما کم شده حسینی یک گلر بسیار قابل اعتماد است و البته دروازه‌بان‌های خوبی داریم اما سید حسین حسینی امسال خیلی چیزها را درون دروازه ثابت کرد.

برومند در پایان در مورد دیدار با مس رفسنجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر افزود: چون مس هم فوتبال بازی می‌کند بنابراین بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود انشالله که اتفاقات خوبی در این بازی رخ دهد و استقلال همچنان آمار خوبش را حفظ کند.

کد خبر: 1141734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =