سارا قمی: بعد از گل زدن به ملوان خشکم زد

کاپیتان تیم فوتبال بانوان البرز که اهل انزلی است و سابقه بازی در ملوان را در کارنامه دارد از حس و حال عجیبش در تقابل با این تیم گفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در ادامه دیدارهای لیگ برتر فوتبال بانوان (جام کوثر) تیم‌های ملوان و البرز در مصافی دیدنی به مصاف هم رفتند که در نهایت البرزی‌ها توانستند سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کنند.

در این دیدار ملوانی‌ها گل‌اول بازی را به ثمر رساندند اما در ادامه دو گل از سوی البرزی ها نتیجه را تغییر داد. گل اول تیم برنده را رکسانا معصومی و گل دوم را کاپیتان این تیم سارا قمی به ثمر رساندند. البته سارا قمی یک گل دیگر هم در این دیدار به ثمر رساند که آفساید اعلام شد.

در همین خصوص سارا قمی راجع به این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی بازی حساسی بود و برای این سه امتیاز بسیار تلاش کردیم. ابتدا تبریک می گویم به هر دو تیم زیرا همه بازیکنان توانستند از نظر فنی و کیفیتی، بازی خوبی را به نمایش بگذارند و این نقطه قوت این مسابقه بود.

کاپیتان تیم بانوان البرز در ادامه به گلی که تیمش دریافت کرد اشاره نمود و افزود: ما در نیمه اول متأسفانه یک گل دریافت کردیم که روی اشتباهات بازیکنان تیم رخ داد اما بعد از سوت پایان نیمه اول، در رختکن با بازیکن ها صحبت کردم و به آنها این امید را دادم که ما می توانیم برنده این بازی باشیم و می توانیم از این بازی نتیجه مطلوبی را کسب کنیم و تنها راه رسیدن به این مهم، نترسیدن است و باید هر چیزی را که در این هفته با یکدیگر تمرین کردیم را یادآوری کنیم و انجام بدهیم. خدا را شکر توانستیم در نیمه دوم آن چیز هایی را که به بچه ها گفته بودم را در زمین پیاده کنیم.

بازیکن پیشین ملوان در خصوص تقابل با تیم سابقش اظهار داشت: واقعا برای من که پانزده سال در ملوان بازی کردم سخت است که بخواهم مقابل این تیم بازی کنم. از چند روز پیش استرسی داشتم که همراه با ناراحتی بود؛ ملوان هم تیم شهر من است و هم اینکه چندین سال در آنجا بازی کرده بودم و روی پیراهن تیم ملوان هنوز حساس هستم؛ از طرفی هم اکنون در تیمی دارم بازی می کنم که سه سال است دارند از هر طریقی از ما حمایت و به ما کمک می کنند. چه مالی، چه زمین و امکانات و شاید بتوانم بگویم من این حمایت ها را هیچ جا ندیده ام.

وی در ادامه تصریح کرد: از لحاظ فنی هم توانستیم بازی خوبی داشته باشیم. هم خوشحال هستم هم ناراحت؛ بالاخره توانسته ایم یک برد شیرین را کسب کنیم و جواب زحمات کسانی که بیرون از زمین و مجموعه را بدهیم و چهارم جدول را به دست آوردیم. از طرفی هم ناراحت هستم زیرا تیم قبلی من و تیم شهر من که خاطرات بسیاری در آنجا دارم امتیاز از دست داد.

کاپیتان تیم البرز از احساس خود بعد از گلزنی به تیم سابق و شهرش، عنوان کرد: زمانی که توانستم گلزنی کنم در دست هیأت فوتبال و نایب رییس مان درد نکند که هیچ جوره برایمان کم‌ نمی‌گذارند و هر روز داریم حمایت می شویم.

قمی در پایان درباره اعتراضات به داوری و حواشی پیش آمده افزود: در مورد اعتراضات باید بگویم که هر بازی که حساس تر باشد، تنش های بیشتری هم دارد و هم هواداران هم بازیکنان به هر سوت داور ممکن است اعتراض کنند. حتی خودم جاهایی می گفتم که داور دارد اشتباه می کند اما تا فیلم بازی را نبینم نمی توانم نظری راجع به تصمیمات داور بدم.

فاطمه فتاحی

کد خبر: 1141902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =