باشگاه پرسپولیس با ۲ بازیکن به توافق رسید

باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده تاکنون دو خرید داشته که البته هنوز به طور رسمی از آنها رونمایی نکرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه پرسپولس در حالی که هنوز فصل نقل‌وانتقالات به صورت رسمی آغاز نشده است، فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرده و با دو گزینه فهرست یحیی گل‌محمدی به توافق رسیده است. علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکنانی هستند که حضورشان در پرسپولیس برای فصل آینده تا این لحظه نهایی شده است.

بیشتر بخوانید

داداش‌زاده: نمی‌خواهند پرسپولیس حتی نایب قهرمان شود

پورعلی‌گنجی پیش از این تمایل داشت فوتبالش را در کشورهای حوزه خلیج فارس دنبال کند، اما با توجه به مصدومیتی که برای او پیش آمد پیشنهادات مناسبی دریافت نکرد و تصمیم گرفت به پیشنهاد سرخپوشان پاسخ مثبت بدهد. در واقع او و بیرانوند با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده‌اند و فقط مانده است امضای قرارداد که به نظر می‌رسد بعد از پایان فصل این موضوع هم نهایی خواهد شد.

این باشگاه البته بازیکنان دیگری را هم مدنظر دارد. از جمله نفراتی که گفته می‌شود در لیست گل‌محمدی قرار دارند میلاد زکی‌پور و دانیال اسماعیلی‌فر هستند، بازیکنانی که سابقه شاگردی گل‌محمدی را دارند و به همین دلیل موردتوجه سرمربی سرخ‌ها قرار گرفته‌اند.

در مورد زکی‌پور هنوز چیزی قطعی نشده است و در فضای مجازی برخی از هواداران پرسپولیس به دلیل سابقه استقلالی بودن این بازیکن مواضع منفی گرفته‌اند، اما باید دید برای گل‌محمدی این پالس‌های منفی اهمیت دارد یا وی به فکر ترمیم نقاط ضعف تیمش است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1141968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • فرامرز IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      0 0
      چه دلیلی داره ذکی پور بیاد . وقتی شجاعی هست و آقایی و البته امیری هم هست مربیباید بتونه از قابلیت های بازیکن خوب استفاده کنه . همان پنالتی آخر شجاعی کافی بود به بتزی گرفته بشه و ستاره ای برای تیم تبدیل بشه همان اتفاقی که برای حسین زاده در استقلال افتاد اما دریغ .......