وضعیت سبد سهام عدالت شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱

ارزش سهام عدالت امروط شنبه ۷ خرداد با ۰.۸درصد کاهش روبرو شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ارزش سهام عدالت اعلام شد. ارزش سهام عدالت هر روز در پایان معاملات بورس اعلام می شود. ارزش سهام عدالت متغیر است. ارزش سهام عدالت در نوسان است. ارزش سهام عدالت برای سهامداران مهم است.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۴ خردادماه)، ۰.۸درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۷۱۰هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۷۱۳هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۶۳۷هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۲۶هزار تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید:

سود جامانده سهام عدالت ۲۰۰ هزار نفر واریز شد

در سال ۱۳۸۴، دولت وقت، طرحی با عنوان واگذاری سهام عدالت، اجرایی کرد که به موجب این طرح، به اقشار خاصی از جامعه یک سبد سهامی، متشکل از سهام ۶۰ کارخانه و شرکت دولتی تعلق گرفت. هدف از واگذاری این سهام، کمک به اقشار کم درآمد جامعه، از جمله مدد جویان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، کارگران و غیره بود.

تا سال های اخیر، امکان آزاد سازی سهام عدالت و خرید و فروش آن برای دارندگان این نوع سهام فراهم نبود؛ اما با موافقت رهبری و با شروع سال گذشته، این امکان، برای دارندگان فراهم شده است. کسانی که دارای سهام عدالت هستند، می بایست ابتدا، سهام عدالت خود را از طریق سامانه مربوطه، آزاد و سپس، با دریافت کد بورسی، اقدام به فروش سهام خود در بورس نمایند.

همچنین، در رابطه با ارزش سهام عدالت، نظریه های کارشناسی متفاوتی وجود دارد که در تعیین قیمت این سهام، از اهمیت بالایی نیز برخوردار است. از این رو، در ادامه، توضیحات کاملی در خصوص اینکه قیمت و ارزش سهام عدالت هر نفر چقدر است، قیمت امروز شنبه ۷ خرداد سهام عدالت و همچنین، ارزش سود آن، آورده شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1142217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =