رفیعی در یک قدمی پرسپولیس، خدا بنده‌لو بر سر چند راهی!

در لیست خرید گل محمدی نام دو بازیکن ملی پوش دیده می‌شود، که نهایتا باید دید پرسپولیس با کدام یک از آنها موفق می‌شود قرارداد ببندد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یحیی گل محمدی پس از ناکامی در لیگ بیست و یکم، با چند خرید بزرگ تیمش را مهیا حضور قدرتمند در فصل آتی می‌کند.

مرتضی پور علی گنجی، علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی‌فر بازیکنانی با سابقه حضور در تیم ملی هستند که طبیعتا با مبلغ قرارداد بالا به جمع سرخپوشان اضافه شده‌اند تا بار دیگر عنوان قهرمانی را برای این تیم به ارمغان بیاورند.

اما این پایان کار پرسپولیس در فصل نقل و انتقالاتی تابستانی نیست، در لیست خرید گل محمدی نام‌هایی چون سروش رفیعی، محمد خدابنده لو و چند بازیکن دیگر هم دیده می‌شود.

طبق پیگیری‌های انجام شده به نظر می‌رسد، سروش رفیعی که قراردادش با سپاهان به پایان رسیده مشکل خاصی بابت پرسپولیسی شدن ندارد و باید کار انتقال او را تمام شده دانست. مدیران پرسپولیس منتظر بازگشت وی از قطر با پایان اردوی تیم ملی هستند تا به صورت رسمی با این بازیکن قرارداد همکاری بسته شود.

اما جذب محمد خدا بنده لو هافبک ۲۰ ساله تیم ذوب آهن کمی دشوارتر است. این هافبک جوان که قرارداد یک ساله‌اش با گاندوها به پایان رسیده، مورد توجه چند تیم لیگ برتری دیگر هم قرار گرفت
اخبار شنیده شده حاکی از آن است که امیر قلعه نویی اعتقاد خاصی به هافبک خوش آتیه تیم ملی امید دارد و از مدیران باشگاه گل گهر خواسته که او را به جمع شاگردانش ملحق کنند. از مس رفسنجان نیز، به عنوان دیگر مشتری خدا بنده لو یاد می‌شود.

کد خبر: 1144002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =