تحریم آمریکا علیه پتروشیمی‌ها بی‌اثر است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: محصولات پتروشیمی ایران فروش می‌رود و تحریم‌های آمریکایی‌ خللی در آن وارد نمی‌کند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، مهدی سعادتی بیشه سری در واکنش به تحریم شبکه فروش محصولات پتروشیمی ایران از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا، گفت: اعمال تحریم های جدیدی علیه کشورمان و درخواست های مکرر برای بازگشت به برجام بیانگر سیاست دوگانه ایالات متحده در مقابل جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع یکی از شروط اصلی بازگشت آمریکا برای بازگشت به توافق برجام، رفع همه تحریم ها علیه کشورمان است.

وی با اشاره به اینکه همه صنایع کشورمان طی چهار دهه گذشته تحت تحریم و محدودیت های ضدبشری کاخ سفید قرار داشته است، ادامه داد: بنابراین این اقدام اخیر وزارت خزانه‌داری آمریکا به عنوان اتاق جنگ این کشور بیانگر عدم صداقت در گفتار و رفتار است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه فروش محصولات پتروشیمی کشورمان در شرایط کنونی انجام می شود لذا آمریکایی ها نمی توانند با این تحریم ها، خللی در آن وارد کنند، افزود: در واقع جنگ اقتصادی ایالات متحده در مقابل کشورمان به طور مستمر ادامه دارد و این تحریم ها نیز در این راستا محسوب می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه واشنگتن می خواهد اقتصاد کشورمان را دچار آسیب کند تا مذاکره کنندگان ایرانی تحت تاثر قرار بگیرند، خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که مردم و مسئولان با وحدت و انسجام در کنار همدیگر بوده و طی این سال ها نشان داده اند از همه محدودیت ها عبور کرده اند.

منبع: خانه ملت

کد خبر: 1144910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =