عنایتی: نتوانستم هیچ گاه به استقلال جواب منفی بدهم/ لیگ ما حرفه‌ای نیست

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت که هیچ‌گاه نتوانسته است به پیشنهاد این باشگاه پاسخ منفی بدهد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا عنایتی درباره جدایی خود از تیم فوتبال هوادار اظهار داشت: انتخاب ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی هوادار را تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله او در کارش موفق باشد. از مالکان باشگاه تشکر می‌کنم که فصل بسیار خوبی را با هم سپری کردیم. در سه سالی که در خدمت هوادار بودم، به اهدافم رسیدم. با این حال امسال شرایط به گونه‌ای پیش رفت که نتوانستم در خدمت هوادار باشم و سایر پیشنهادها را بررسی می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

عنایتی با هوادار قطع همکاری کرد

وی با بیان اینکه می‌خواهد در تیمی کار کند که برای او آرامش به همراه داشته باشد، تصریح کرد: اگر چنین پیشنهادی دریافت نکردم، منتظر می‌مانم و هیچ مشکلی با بیرون نشستن ندارم.

سرمربی پیشین هوادار در مورد هجمه‌هایی که برای سرمربیگری او در استقلال به وجود آمد، گفت: در استقلال حساسیت وجود دارد و به سردار آجورلو بابت استخدام مربی جدید تبریک می‌گویم. همه باید از این مربی حمایت کنند و تمام توان خود را برای موفقیت استقلال بگذارند. توهین‌های بسیار کمی به من شد و هواداران نمی‌خواستند اتفاقی که برای دوستان قبلی رخ داد، برای من تکرار شود. مربیگری جای ترس نیست و شما باید به دل مشکلات بروید.

عنایتی در پاسخ به این پرسش که آیا همین هجمه‌ها سبب شد به استقلال نیاید، خاطرنشان کرد: زمانی که بازی می‌کردم، این اتفاقات برای من تکرار شد و چند بار از استقلال رفتم. هیچ‌گاه با مدیران این باشگاه درباره مسائل مالی صحبت نکردم و هر کاری از دستم بربیاید، برای موفقیت استقلال انجام می‌دهم. هیچ‌وقت نتوانستم به استقلال نه بگویم و از این تیم و هواداران بسیار بامعرفتش حمایت می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر است به کادر فنی تیم استقلال اضافه شود یا خیر، عنوان کرد: برنامه‌هایی برای خودم دارم. ساپینتو با خودش دستیارانی می‌آورد و هنوز به‌صورت جدی به این موضوع فکر نکرده‌ام. چون نمی‌خواهم از سرمربیگری دور شوم و می‌دانم باید چه کنم.

بازیکن پیشین استقلال درباره گلایه‌های وریا غفوری از بلاتکلیفی خودش در جمع آبی‌ها بیان کرد: او از لحاظ اخلاقی، فنی و توانایی رهبری، یک پوئن خیلی خوب برای استقلال است و باید احترام بیشتری به بزرگان بگذاریم. چند دوره لیگ برتر برگزار شده است،‌ اما هنوز یاد نگرفته‌ایم چگونه رفتار حرفه‌ای داشته باشیم. خیلی راحت می‌توان بازیکن را با یک جشن و احترام دعوت و از او قدردانی کرد. البته لیگ ما حرفه‌ای نیست و از لحاظ سخت‌افزار شرایط حرفه‌ای بودن را ندارد.

عنایتی با اشاره به لزوم ارج نهادن به کاپیتان استقلال اظهار داشت: وریا در یکی دو مسابقه حکم سرمربی، تدارکات و کاپیتان را داشت و ما باید قدردان آدم‌هایی باشیم که زمانی به ما کمک کرده‌اند. البته با شناختی که از آجورلو دارم، قطعاً اتفاق خوبی می‌افتد و شرایط اینگونه رها نمی‌شود.

وی راجع به اینکه بسیاری از باشگاه‌ها ابتدا اقدام به جذب بازیکن می‌کنند و سپس از او تست پزشکی می‌گیرند، گفت: این روزها درباره ارقام قرارداد بازیکنان صحبت می‌شود که شرایط وحشتناکی برای ما ایجاد کرده است، اما این ارقام در دنیای حرفه‌ای عجیب نیست. همیشه چند تیم خیلی خوب خرید می‌کنند و برای قهرمانی می‌جنگند. چند تیم در میانه‌های جدول حضور دارند و تیم‌هایی که برای بقا خودشان را به در و دیوار می‌زنند، باید ببینند چه بازیکنانی نصیب‌شان می‌شود.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران تصریح کرد: شفافیت مالی در هیچ باشگاهی دیده نمی‌شود و در این شرایط، عجیب نیست که بازیکن پس از عقد قرارداد به تست پزشکی می‌رود. این موضوع سازماندهی می‌خواهد و کار خیلی سختی نیست.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1145280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =