اژه‌ای: مقابله با فساد، توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

رئیس قوه قضاییه گفت: آنچه اکسیر خنثی‌سازی اقدامات ترکیبی و توطئه‌های دشمن است، توجه به بسط و گسترش عدالت اجتماعی و مقابله با فساد و تبعیض است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه جنگ نظامی داخلی و خارجی، تحریم اقتصادی و تبلیغات بنگاه‌های تبلغاتی دشمن نتوانسته انقلاب و امت ما را متوقف کند، گفت: دشمن، امروز با اقدامات ترکیبی، موذیانه و مزدورانه خود به دنبال تغییر اراده و الگوی مردم است و به زعم باطل خود، دین و باور مردم را نشانه رفته است و آنچه را که با جنگ، تحریم اقتصادی و پمپاژ دروغ و نفاق به دست نیاورده، می‌خواهد با تضعیف ایمان، تضعیف اخلاق و ارزش‌های اسلامی، هدف گرفتن اراده مردم و ایجاد و القاء یأس در جوانان و ناامید کردن آن‌ها نسبت به آینده، به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید:

اژه‌‎ای: ما و دولت برای تخریب املاک غیرمجاز در کنار هم بودیم / توجه رهبری به حکمرانی عادلانه

به گفته حجت‌الاسلام اژه‌ای، قوه قضائیه وظیفه خود می‌داند که با تمام توان به قوه مجریه کمک کند؛ امروز بار سنگینی بر دوش دولت است و همه وظیفه داریم که با تلاش و مساعدت یکدیگر این بار را با هم برداریم.

او گفت: چنانچه قوه قضائیه از لحاظ عده و عُده و تجهیز نیروی انسانی و اداری و امکاناتی تقویت شود، دولت و مجلس نیز از این امر منتفع می‌شوند. تقویت قوه قضائیه باعث می‌شود این قوه با توان بیشتری در جهت گسترش عدالت و کمک به دولت گام بردارد و دستگاه قضایی با تقویت شدن می‌تواند حمایت بیشتری از ناحیه مردم برای نظام بدست آورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1145687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =