هواشناسی ایران / خیزش گرد و خاک در استان های البرز، قم و تهران

امروز در برخی مناطق جنوب غرب، غرب و شمال شرق، شرق، سمنان، شمال اصفهان، البرز، قم و تهران افزایش سرعت وزش باد و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، طبق آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز یکشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر به ویژه استان‌های گلستان و مازندران بارش باران، در ارتفاعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در برخی مناطق استان‌های اردبیل، خراسان شمالی، شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شمال شرق هرمزگان، به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه در سواحل دریای خزر در استان‌های گیلان و مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران با احتمال رعد و برق و در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شمال هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

هواشناسی ایران / صدور هشدار زرد درباره وزش باد و رگبار باران

سه شنبه در برخی مناطق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس، چهارشنبه در برخی مناطق جنوب سیستان و بلوچستان و پنجشنبه در برخی مناطق شمال هرمزگان، جنوب شرق فارس و جنوب سیستان و بلوچستان، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه در برخی مناطق جنوب غرب، غرب و شمال شرق، شرق، سمنان، شمال اصفهان، البرز، قم و تهران افزایش سرعت وزش باد و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.

از دوشنبه تا پنجشنبه در شمال شرق، شرق به ویژه منطقه زابل، شرق سمنان، شمال شرق اصفهان و شرق یزد وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. یکشنبه و دوشنبه در نیمه شمالی کشور دما بین ۴ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد.

سه‌شنبه و چهارشنبه افزایش تدریجی دما در نیمه شمالی پیش‌بینی می‌شود. از امروز تا غروب سه شنبه دریای خزر و طی پنج روز آینده دریای عمان مواج است.

همچنین امروز خلیج فارس و دوشنبه و سه‌شنبه نیمه شرقی خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1146348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =