آخرین وضعیت زلزله‌زدگان هرمزگان / استقرار اولیه مردم در کانکس‌ها

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت:اکنون ۲۴۰ کانکس به منطقه اعزام شده و در گام اول همه مردم در کانکس‌ها مستقر خواهند شد.

یاسین باوقار مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار اعزامی ایسکانیوز به مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان درباره آخرین وضعیت زلزله‌زدگان بندر خمیر و لنگه گفت: از همان ابتدای حادثه در محل حاضر شدیم و پس از بررسی‌های میدانی و تشکیل قرارگاه جهادی در روستای سایه خوش، ۵۰ گروه جهادی به منطقه اعزام شدند. موکب‌هایی هم جهت پخت غذا برای مردم راه‌اندازی شده‌اند. ساماندهی خودروهای مخصوص آواربرداری هم با همکاری استانداری و ارگان‌های مختلف انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

پایان آواربرداری روستاهای زلزله‌زده تا یکماه آینده / ۴۰۰ خانواده آسیب دیده‌اند

وی افزود: روزهای اول ازدحام زیاد بود و به همین جهت نابسامانی در مدیریت شرایط وجود داشت که به مرور شرایط را کنترل کردیم. گروه‌های جهادی در حال خدمت به مردم هستند و تا روزهای آینده کار آواربرداری به پایان می‌رسد.

مسئول هماهنگی و مدیریت گروه‌های چهادی حاضر در منطقه توضیح داد: تاکنون ۲۴۰ کانکس به منطقه اعزام شده و در گام اول همه مردم در کانکس‌ها مستقر خواهند شد، کانکس‌های سرویس‌های بهداشتی و حمام هم به زودی در محل مستقر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: روستاها را به ۹ پهنه تقسیم کرده‌ایم و گروه‌های جهادی طبق نظم و نقشه‌ای که به آن‌ها داده‌ایم در تمام بخش‌ها حضور دارند و در حال خدمت هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1146762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =