پیام تبریک بطحایی در پی کسب رتبه ۵ کنکور توسط دانش آموز سما مشهد

رئیس سازمان سما در پیامی کسب رتبه پنجم کنکور سراسری رشته علوم انسانی را به پرهام سنکیان دانش آموز سما مشهد، خانواده گرامی و معلمان زحمتکش دبیرستان سما یک مشهد تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیدمحمد بطحایی، معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما در پیامی کسب رتبه پنجم کنکور سراسری رشته علوم انسانی را به پرهام سنکیان دانش آموز سما مشهد، خانواده گرامی و معلمان زحمتکش دبیرستان سما یک مشهد تبریک گفت. در این پیام آمده است:

        هو العالم

امروز که پرهام عزیز به واسطه تلاش مجدانه اش توانسته برگه زرینی را در دفتر زندگی اش رقم بزند، بیش از همیشه خدای عزو جل را شاکریم که توانسته ایم در کنار تربیت، زمینه ساز موفقیت های علمی فرزندان عزیزمان باشیم.

اگرچه موفقیت در کنکور هدف غایی و کلی زندگی  نیست اما از مراحل مهم آن است و برهمگان پر واضح است که چنین مسیری سخت، نیازمند تلاش و پشتکار، برنامه ریزی، استفاده از فضاهای آموزشی بهینه و بهره مندی از دانش معلمان متخصص و با تجربه و حمایت ها و دلسوزی خانواده است، از اینرو ضمن تبریک صمیمانه به پرهام عزیز دانش آموز تلاشگر سمایی، به خانواده گرامی و معلمان پرتلاش و خستگی ناپذیرش در دبیرستان پسرانه سما یک مشهد نیز این موفقیت را شادباش گفته و از زحمات و دلسوزی های این عزیزان برای رسیدن به این موفقیت بزرگ قدردانی می نمایم.بی شک ارزشمندی همه این تلاشها در گرو خدمت بیشتر به کشور و مردم و تعالی اخلاق و ایمان در جامعه خواهد بود.

این دستاورد، نقطه آغاز ی برای این دانش آموز تلاشگر ماست؛  امید است در ادامه این مسیر نیز همچنان درخشان و موفق باشد و گام هایش همواره قرین پویایی و پایایی. همه ما موفقیت پرهام عزیز و سایر فرزندانمان را در این مسیر از حضرت احدیت مسئلت داریم ان شالله

اینک با اطمینان خاطر و دعای خیر او را به سوی  مرحله ای دیگر از زندگی اش، رهسپار می نماییم. باشد که خدای تبارک و تعالی در پناه امنش حافظ و نگهدار، فرزند عزیزمان باشد و نتیجه زحمات شما والدین گرامی و معلمان زحمتکش سما، ره توشه آخرتتان قرار گیرد.

سیدمحمد بطحایی

معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما

انتهای پیام/

کد خبر: 1149870

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =