چرا رونالدو پس از باخت منچستریونایتد نیمکت‌نشین شد؟

سرمربی هلندی منچستریونایتد دلیل باخت خانگی شاگردانش مقابل برایتون و به میدان نفرستادن رونالدو در ترکیب اصلی شیاطین سرخ در نخستین هفته از فصل جدید لیگ برتر انگلیس را توضیح داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اریک تن‌هاخ سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از باخت 2 بر یک شیاطین سرخ در بازی خانگی روز گذشته (یکشنبه) برابر برایتون در هفته اول لیگ برتر انگلیس که اولین بازی رسمی او در این تیم بود، به خبرنگاران گفت: من فکر می‌کنم که شروع‌مان در این بازی خوب بود تا اینکه اعتمادبه‌نفس و خودباوری بازیکنان تیم به یکباره دچار اُفت شد و به همین دلیل مرتکب اشتباهاتی شدیم و حریف از آنها نهایت استفاده را برد. من دلیل اُفت اعتمادبه‌نفس تیم را می‌دانم و آنهم به دلیل اتفاقات فصل گذشته بود، اما واقعاً نباید چنین اتفاقی رخ می‌داد. بازیکنان تیم ما بازیکنان خوبی هستند. اعتمادبه‌نفس چیزی است که آدم باید در خودش بسازد.

بیشتر بخوانید:

رونالدو با ماندن در یونایتد موافقت کرد

تن هاخ افزود: من می‌دانم که از این اتفاقات ممکن است رخ دهد، اما معتقدم که باید بهتر از این کار می‌کردیم. در این شکی نیست. این اما چیزی نیست که یک شبه رخ دهد. بدترین مقطع بازی ما در نیمه اول بود و باید از آن درس بگیریم. این هم بسیار روشن است.

سرمربی هلندی من‌یونایتد با دفاع از تصمیمش برای نشاندن کریستانو رونالدو روی نیمکت و استفاده از کریستین اریکسن به‌عنوان مهاجم نوک کاذب تا اوایل نیمه دوم که ستاره 37 ساله پرتغالی به میدان رفت، عنوان کرد: اگر مهاجم داشتیم، او را بازی می‌دادم. کریستیانو رونالدو تنها 10 روز است که به تمرینات تیم ملحق شده و برای او خیلی زود است که 90 دقیقه بازی کند. پس برای قرار ندادن او در ترکیب اصلی هم دلیل داشتم. ما دو مهاجم داریم (آنتونی مارسیال که مصدوم است و رونالدو) و شاید بتوانیم بگویم سه تا (اشاره به مارکوس رشفورد). ما او را یک مهاجم خوب می‌دانیم، اما واقعیت این است که به‌عنوان بال چپ فصل خوبی داشت و در این بازی هم دو موقعیت بسیار خوب به دست آورد، اما برای این بازی یک بازیکن که بتوانیم بگوییم به طور تخصصی در پست مهاجم نوک بازی می‌کند در اختیار نداشتیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1150045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =