ضرورت بازنگری در افزایش حقوق بازنشستگان

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: چون افزایش 10 درصدی حقوق با نرخ تورم همخوانی ندارد، ضروری هست تا در زمینه افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری بازنگری شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بر لزوم افزایش حقوق بازنشستگان تاکید کرد و گفت: بازنشستگان این امکان را ندارند که مانند شاغلان از کارانه‌، اضافه کار و حق ماموریت‌ها برخوردار شوند بنابراین بهتر است بازنگری در زمینه افزایش حقوق این اقشار صورت گیرد.

علیرضا زندیان اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت کالاها در بازار، میزان تورم و کاهش قدرت خرید مردم، حقوق پرداختی به بازنشستگان کافی نیست و هزینه زندگی آنها را تامین نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشستگان در انتظار ابلاغ مصوبه افزایش مستمری

وی با اشاره به لزوم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، ادامه داد: باید در میزان پرداخت حقوق به بازنشستگان لشکری و کشوری نیز تجدید نظر شود چرا که افزایش ۱۰ درصدی حقوق با نرخ تورم تناسبی ندارد، مخصوصاً برای بازنشسته‌ها با حقوق پایین.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمایندگان از ایجاد عدالت و افزایش حقوق بازنشستگان حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد بازنشستگان این امکان را ندارند که مانند شاغلان از کارانه‌، اضافه کار و حق ماموریت‌ها برخوردار شوند بنابراین بهتر است بازنگری در زمینه افزایش حقوق این اقشار صورت گیرد و امیدواریم بتوانیم در این زمینه شاهد بهبود شرایط باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1150123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =