لیست کامل وسایل پیک نیک در تابستان

تابستان بهترین فصل برای به گردش رفتن است، اگر شما هم به پیک نیک­‌های آخر هفته با خانواده و دوستان علاقه دارید به لیست کاملی از وسایل ضروری پیک نیک نیاز دارید.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بسیاری از ما بعد از گذراندن یک هفته پر از مشغله دلمان می خواهد تعطیلات آخر هفته را از شهر خارج شویم و در دل طبیعت بگذرانیم. یک برنامه پیک نیک چند ساعته یا یک روزه می تواند نقش یک آرامبخش قوی را برایتان بازی کرده و تاثیر فوق العاده ای بر روی روح و روانمان بگذارد. اگر شما هم قصد پیک نیک رفتن را دارید، این بخش را مطالعه نمایید تا با لیست کامل وسایل پیک نیک آشنا شوید.

زیر انداز

زیرانداز یکی از لوازم ضروری برای پیک نیک است پس اگر می خواهید در تابستان به پیک نیک بروید، حتما زیرانداز را به همراه ببرید. زیرانداز شما باید تاشو باشد که جای کمی بگیرد، همچنین بهتر است این وسیله ضد آب باشد و ضخامت خوبی هم داشته باشد.

چادر مسافرتی

چادر مسافرتی یکی از مهمترین وسایل برای پیک نیک های یک روزه و چند ساعته است. با بردن چادر مسافرتی می توانید از نم نم باران یا پرتوهای داغ خورشید تابستان در امان باشید. چادر مسافرتی باید به گونه ای باشد که بتوان آن را تا کرده و در یک کیف قرار داد تا به این وسیله حمل آن راحت تر صورت پذیرد.

فلاسک و کتری

هیچ چیز مانند یک چای خوشمزه در طبیعت بکر و بی نظیر نمی چسبد، می توانید برای پیک نیک در طبیعت یک کتری به همراه ببرید و چای زغالی و آتشی بنوشید یا یک فلاسک درون فلاسک چای یا آب جوش بریزید و بعد با تی‌بگ یا قهوه‌های فوری نوشیدنی گرم دلخواهتان را تهیه کنید.

سبد پیک نیک

سبد پیک نیک یکی از ضروری ترین لوازم برای پیک نیک است. در این سبد لوازم ضروری پیک نیک مانند چاقو، چند دست قاشق و چنگال، بشقاب به تعداد افراد خانواده، ظروف درب‌دار، لیوان، در بازکن بطری، قیچی کوچک، کیسه فریزر، کیسه نایلون، سفره یک‌بار مصرف، دستگیره، چای یا قهوه، قند و شکر، نمک، کبریت یا فندک را قرار دهید.

منقل

در پیکنیک حتما به یک منبع حرارتی جهت تهیه غذا، کباب کردن یا جوش آوردن آب برای تهیه چای یا قهوه نیاز خواهید داشت، بهتر است یک منقل کوچک با مقداری زغال همراه خود ببرید زیرت ایمن‌ترین روش برای درست کردن یک منبع حرارت، بردن منقل سفری به پیک نیک می باشد.

آب

گاهی در پیک نیک ممکن است به آب دسترسی نداشته باشید، پس همیشه علاوه بر یک کلمن پر از آب آشامیدنی با خودتان آب برای پختن غذا، شست‌وشو و... همراه ببرید. بهتر است چند بطری آب را از قبل در خودرویتان داشته باشید.

پتو و بالش

برای یک پیک نیک در دامان طبیعت شما به یک پتو یا یک روانداز سبک و بالش یا کیسه خواب نیاز پیدا خواهید کرد تا بتوانید بعد از یک رانندگی، دوچرخه سواری یا پیاده‌روی طولانی قدری در چادر مسافرتی استراحت کرده یا یک شب را در چادر بمانید.

وسایل بهداشتی

در پیک نیک یا سفرهای یک روزه حتما یک کیف یا پک سلامت با خود همراه ببرید و در آن وسایلی مثل چسب زخم، قرص مسکن، قرص ضد تهوع، اسپری ضد عفونی کننده، پد و نوار بهداشتی، نخ دندان، باند و گاز استریل، مسواک، ژل و صابون دست و صورت، دستمال کاغذی، دستمال توالت و دستمال مرطوب بگذارید زیرا ممکن است در سفر بدنتان زخم شود یا سردرد بگیرید و....

تخته و چاقو

در پیک نیک برای تهیه غذا یا قاچ کردن میوه تخته و چاقو حسابی به کارتان می آید پس حتما تخته و چاقوی سبک و پلاستیکی به همراه خود داشته باشید.

تنقلات

برای لذت بردن از طبیعت همراه بردن تنقلات ضروریست پس حتما در پیک نیک انواع میوه، نوشیدنی‌ها و آبمیوه‌های طبیعی، شربت‌های خانگی، برگه‌های خشک زردآلو، میوه خشک، آلبالو خشک، آجیل، انواع مغزها و … با خود ببرید.

شارژر و پاوربانک

امروزه گوشی تلفن همراه به یکی از ضروری ترین ها برای افراد تبدیل شده است به همین خاطر برای روشن ماندن گوشی در سفر و پیک نیک حتما شارژر و پاور بانک به همراه ببرید. از پاوربانک می‌توانید برای شارژ کردن هندزفری‌های بلوتوثی، اسپیکرهای پرتابل، تبلت و دیگر وسایل الکترونیکی استفاده کنید.

کرم ضد آفتاب

همه ما از اهمیت استفاده از ضد آفتاب برای جلوگیری از آفتاب سوختگی و ایجاد آسیب بر روی پوست مطلع هستیم. استفاده از کرم ضد آفتاب باید به یک عادت همیشگی و روزمره در روتین مراقبت از پوست تبدیل شود و این اقدام پیشگیرانه باید در تمام روزهای سال و حتی سفر و پیک نیک نیز رعایت گردد پس حتما یک کرم ضد آفتاب همراه داشته باشید و هر چند ساعت یکبار آن را تمدید کنید.

اسپری دفع کننده حشرات

طبیعت محل زندگی جانوران و حشرات مختلفی است، پس اگر به دل طبیعت می روید به آن آسیب نرسانید و در مکان های امن اتراق کنید تا مجبور نشوید به جانوران آسیب برسانید. به هر حال اگر کودک همراهتان است، اپسری دفع حشراتی مانند مگس، پشه و... را که ممکن است شما را نیش بزنند؛ با خودتان به همراه داشته باشید.

کلاه و عینک آفتابی

اگر مقصدتان برای پیک نیک،‌ مناطق ساحلی است، حتما وسایلی چون کلاه‌های لبه‌دار، عینک آفتابی، مایو برای شنا، کفش یا صندل ساحلی، دماغ‌گیر، عینک شنا، حوله و لباس اضافه و... را فراموش نکنید.

مجموعه‌ای از آهنگ‌های شاد

قبل از این که پیک نیک را شروع کنید، به فکر یک مجموعه آهنگ درست و حسابی برای پیک نیک باشید زیرا موسیقی در مسیر رفت و برگشت و در زمان رانندگی می‌تواند حسابی خستگی را از تنتان بیرون کند.

اسپیکر پرتابل

اگر می خواهید در طول پیک نیک از شنیدن آهنگ‌های دلخواهتان لذت ببرید،یک اسپیکر که قابلیت اتصال به بلوتوث را داشته باشد و بتوان با گوشی موبایل به آن وصل شد، را به همراه خود ببرید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1150466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =