سینمای ایران ورشکسته شده / به‌خاطر نداشتن عمل‌های زیبایی نقشی به من پیشنهاد نمی‌شود

بازیگر سریال پدرسالار گفت: از آنجایی که اهل عمل‌های زیبایی نیستم دیگر کسی سراغم نمی‌آید. زمانی که جوان بودم بیشتر پیشنهاد بازی در نقش‌های بزرگتر از سنم را داشتم، اما حالا که به طور طبیعی سنم بالا رفته دیگر نقشی به من پیشنهاد نمی‌شود.

فرحناز منافی ظاهر بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره اوضاع سینمای ایران گفت: دیگر سینمایی باقی نمانده و به نوعی می‌توان گفت که سینمای ایران ورشکسته شده است، چرا که کسی این روزها رغبت نمی‌کند به تماشای فیلم‌ها برود.

بیشتر بخوانید:

صدا و سیما مانع بازیگر شدن مجری‌ها / با تغییر مدیران برنامه‌ها تعلیق می‌شوند

بازیگر سریال پدرسالار با بیان اینکه گرانی‌ها در نرفتن به سینما تاثیر گذار بوده است، ادامه داد: از یک طرف اکثر فیلمنامه‌ها آه و ناله شده و مخاطب پسند نیست و از طرف دیگر آن قدر هزینه‌ها بالا رفته که برای یک خانواده بسیار گران تمام می‌شود، در نتیجه آنها ترجیح می‌دهند که سینما را از سبد خانوار خود حذف کنند.

منافی ظاهر ادامه داد: اگر فیلمنامه‌های طنز و خوب داشتیم شاید اوضاع کمی بهتر می‌شد و خانواده‌ها به این بهانه که کمی شادتر شوند و غم و غصه‌هایشان را فراموش کنند، برای تماشای فیلم وقت می‌گذاشتند، باید کاری کرد که مردم راضی از سینما بیرون بیایند.

بازیگر سریال روزگار قریب در ادامه با بیان اینکه آخرین فیلم سینمایی که در آن بازی کرده‌ام توطئه فامیلی به کارگردانی خسرو ملکان بوده گفت: بعد از آن در هیچ فیلم سینمایی دیگری بازی نکرده‌ام، البته یک پیشنهاد داشتم که فیلمنامه خوبی نداشت.

فرحناز منافی ظاهر

منافی ظاهر عنوان کرد: در حال حاضر رانت و مافیا در سینما زیاد شده و هرکسی امکان بازی و یا ساخت فیلم را ندارد و همه امور محدود به عده‌ای خاص شده است.

وی در پایان گفت: من الان ۶۲ سال سن دارم و از آنجایی که اهل عمل‌های زیبایی نیستم دیگر کسی سراغم نمی‌آید. زمانی که جوان بودم بیشتر پیشنهاد بازی در نقش‌های بزرگتر از سنم را داشتم، اما حالا که به طور طبیعی سنم بالا رفته دیگر نقشی به من پیشنهاد نمی‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، فرحناز منافی‌ظاهر (زاده ۱ خرداد ۱۳۳۹ در اردبیل) بازیگر سینما و تلویزیون است. منافی ظاهر فوق دیپلم هنر از «دانش‌سرای هنر» دارد و فعالیتش را در سال ۱۳۴۸، با گویندگی در گروه کودک رادیو و بازی در نمایش‌های رادیویی آغاز کرده‌است. او از سال ۱۳۵۳ وارد تئاتر شد و اولین تئاتر او در جشنواره جشن فرهنگ و هنر، با نام «ترب» نوشته بیژن مفید بود. از سال ۱۳۵۷، وارد تلویزیون شد و در مجموعه‌های تلویزیونی چون امام علی به کارگردانی سید داود میرباقری، پدرسالار، این خانه دور است، روزگار قریب، روز حسرت و در چشم باد ایفای نقش کرده‌است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1153459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =