نبویان: رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل آمریکا را محاکمه کرد

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت:‌ آیت‌الله رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل، آمریکا را محاکمه کرد و به تبیین حمایت‌های آمریکا از گروه‌های تروریستی پرداخت.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید محمود نبویان روز پنجشنبه، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی در سخنرانی خود ضمن تبیین نقش آمریکا در حمایت از تروریست‌ها حقانیت مسیر حاج قاسم سلیمانی و مسیر ملت ایران را برای حاضران تشریح کرد.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما در جریان سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل شاهد بالا رفتن عکس حاج قاسم به عنوان نماد مقاومت بودیم، اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی در سخنان خود به این مساله اشاره کرد که آمریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا چه کار دارند که از هزاران کیلومتر آنطرف‌تر به دخالت در امور منطقه می‌پردازند.

نبویان درباره مواضع رییس جمهور ایران در سازمان ملل در موضوع هسته ای نیز اظهار داشت: آیت الله رییسی به خوبی به این نکته اشاره کرد که باید تضمین‌های لازم برای رفع تحریم‌ها از آمریکا گرفته شود  تا این کشور نتواند دوباره بدعهدی کند.

وی با یادآوری اینکه به دلیل سلطه استکبار در حوزه رسانه، صدای ملت ایران به گوش جهانیان نمی‌رسد، خاطر نشان کرد: سخنرانی انقلابی آیت‌الله رئیسی در بیان مواضع جمهور اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل اقدامی مهم و انقلابی بود که بی واسطه صدای ایران را به گوش مردم جهان رساند.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از مواضع انقلابی آیت‌الله رئیسی در تبیین حقانیت مسیر ملت ایران و دفاع از حقوق ملت در سازمان ملل قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا،آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران در سخنرانی خود در سازمان ملل متحد ، تصویری از سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را برای دقایقی بالا برد و گفت: قهرمان جنگ علیه تروریسم و نابودکننده داعش کسی جز سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نبود که در راه آزادی ملت‌های منطقه به شهادت رسید و رئیس جمهور سابق آمریکا سند این جنایت را به اسم خود زد.رسیدگی عادلانه قضایی به جنایتی که رئیس جمهور سابق آمریکا به آن اعتراف کرده، خدمت به انسانیت است.

رئیس جمهور تاکید کرد: رسیدگی عادلانه به جنایتی که رئیس جمهور سابق آمریکا به آن اعتراف کرده خدمت به انسانیت است تا از این پس ظلم زبون گردد و عدالت، سربلند باشد. ما اجرای عدالت و محاکمه آمر و مباشر شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را از طریق یک دادگاه عادلانه تا حصول نتیجه قطعی دنبال خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1154898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =