برگزاری کلاس‌های درس دانشگاه علم و صنعت به‌صورت حضوری

رئیس روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت از برگزاری کلاس‌های درس به صورت حضوری در سه مقطع تحصیلی در این دانشگاه خبر داد.

جواد حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از برگزاری کلاس‌های درس به صورت حضوری در دانشگاه علم و صنعت خبر داد و اظهار کرد: کلاس‌های درس در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از ۹ مهرماه آغاز شده است. البته ترم تحصیلی از ۲۷ شهریورماه آغاز شده؛ اما البته هفته گذشته به علت ایام تعطیل، کلاس‌ها به مجازی برگزار شد؛ اما از ۹ مهرماه کلاس‌ها حضوری بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر علاوه بر برگزاری حضوری کلاس‌های درس، دانشجویان ورودی جدید به همراه خانواده‌هاشان در دانشگاه حضور دارند. همچنین تعدادی از دانشجویان ورودی جدید یا قدیمی، در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ساکن شده‌اند و مشکل در این باره وجود ندارد.

وی تصریح کرد: امسال دانشگاه علم و صنعت حدود ۱۰۰۰ دانشجویی ورودی جدید در مقطع کارشناسی پذیرش داشته است و بر اساس تقویم آموزشی این دانشجویان باید از ۱۶ مهرماه سر کلاس درس حاضر شوند.

حجازی با بیان اینکه اردوی استقبال از دانشجویان ورودی ۱۴۰۱ در مقطع کارشناسی از ۱۱ مهرماه آغاز و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد، گفت: این اردو با هدف آشنایی دانشجویان با محیط دانشگاه، استادان و همکلاسی‌ها در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1155251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =