راه اندازی ۴ مدرسه عالی مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی اهواز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، از راه اندازی ۴ مدرسه عالی مهارتی با عنوان های مدرسه عالی مهارتی قرآن کریم به زبان انگلیسی، کسب و کار نوع آورانه، حسابداری و هنر و معماری در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اهواز، علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، با اشاره به توسعه فرهنگ مهارت آفرینی، اشتغال و کارآفرینی اظهار کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با بسترسازی برای اشتغال و اهمیت به کارآفرینی و مساعدت مسئولان از ابتدای سال جاری نسبت به راه اندازی چهار مدرسه عالی مهارتی در این واحد دانشگاهی اقدام کرده است».

وی در ادامه با اشاره به دو مدرسه عالی مهارتی افزود: «مدرسه عالی مهارتی قرآن کریم به زبان انگلیسی با محوریت آموزش و یادگیری مفاهیم و مضامین قرآنی به زبان انگلیسی و مدرسه عالی مهارتی کسب و کار نوع آورانه با تمرکز بر روی توسعه کسب و کار، در حال جذب علاقه مندان و برگزاری دوره ها هستند».

افروس در ادامه از راه اندازی دو مدرسه عالی مهارتی دیگر در واحد اهواز خبر داد و گفت: «با پیگیری های به عمل آمده دو مدرسه عالی مهارتی هنر و معماری و حسابداری نیز در مراحل اخذ مجوزهای لازم قرار داشته که تا پایان سال نسبت به افتتاح و جذب علاقه مندان به این دو مدرسه مهارتی نیز اقدام خواهد شد».

انتهای پیام /

کد خبر: 1160843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =