سجادی: امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران برابر آمریکا خوش بدرخشد

وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر آمریکا هم خوش بدرخشد و با پیروزی در این بازی راهی مرحله بعدی جام جهانی شود.

به گزارش گروه ورزشیث ایسکانیوز، حمید سجادی که در یک ماه اخیر توجه ویژه ای به تیم ملی فوتبال ایران داشته است، پس از تماشای دیدار تیم ملی برابر انگلیس به ایران برگشت و در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت شرکت کرد و دوباره به قطر برگشت و بازی ایران و ولز را از نزدیک تماشا کرد. وی مجددا روز شنبه به ایران برگشت و به نظر می رسد برای بازی با آمریکا بازهم راهی قطر خواهد شد.

سجادی در برگشت به ایران با تبریک پیروزی تیم ملی برابر ولز گفت: از کادر فنی تیم ملی و مدیران فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم و منتظر این هستیم تا در بازی با آمریکا بار دیگر تیم ملی ایران خوش بدرخشد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پیروزی ارزشمند ایران برابر ولز اظهار داشت: پیروزی مهم تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز را به تمام ملت ایران تبریک می‌گویم. امیدوارم در بازی بعدی که مقابل آمریکا برگزار خواهد شد، تیم ملی ایران بار دیگر به موفقیت رسیده و روز خاطره‌انگیز دیگری را رقم بزند.

سجادی گفت: بازیکنان ایران از دقیقه اول تا پایان مسابقه یک‌دل، متحد و هماهنگ برای پیروزی تلاش کرده و برای مردم، به عشق مردم و پرچم مقدس سه رنگ ایران کار بزرگی انجام دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1161527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =