رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به عنوان بسیجی نمونه معرفی شد

گرامیداشت هفته بسیج با حضور مسئولان استانی و بسیجیان در سالن همایش های شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، گرامیداشت هفته بسیج به همت بسیج ادارات و کارمندان استان روز چهارشنبه با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز، سردار مولایی جانشین دانشگاه امام حسین (ع)، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، سردار حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)، سردار محمدیان فرماندهی انتظامی استان، فاضلی رئیس کل دادگستری استان، فرمانداران، مدیران کل دستگاه های اجرایی، شهرداران و بسیجیان در سالن همایش های شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد.

سردار مولایی جانشین دانشگاه امام حسین (ع) و فرمانده سابق سپاه امام حسن مجتبی(ع) به عنوان سخنران در این مراسم حضور یافت.

در پایان نیز حسین کلانتری خلیل آباد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و جمعی از بسیجیان برگزیده استان در حوزه های مختلف به عنوان بسیجی نمونه معرفی و با اهداء لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.

در متن لوح اهدایی که به امضاء استاندار البرز و فرماندهی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) استان رسیده است آمده: برادر بسیجی حسین کلانتری بسیج یادآور خاطره عزیزترین  نهاد و بزرگترین مردان تاریخ است. نهادی که به تعبیر امام خمینی(ره) تشکیل آن یقیناً از برکات و الطاف جلیل خداوند تعالی بود و شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.

حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات این نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.

بسیج راوی صادق مظلومیت ملت مسلمان ایران در کوران کینه ها و عداوت ها می باشد. لذا فرا رسیدن هفته مبارک بسیج را به شما بسیجی سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاسه ای صادقانه و خدمات خالصانه شما صمیمانه تشکر می نمائیم و از درگاه خداوند سبحان توفیق و سعادت را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) خواستاریم.  

انتهای پیام /

کد خبر: 1161567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =