ایران و انگلیس صعودکننده به مرحله حذفی/ دعوای کی‌روش به نفع تیم ملی شد

بازیکن سابق استقلال و مدرس فیفا، درباره بازی ایران-آمریکا گفت: اگر با انگیزه باشیم، موفق می‌شویم.

وحید امیری، مدرس فیفا و بازیکن دهه ۶۰ فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره اوضاع تیم ملی ایران در جام جهانی اظهار کرد: نتایج بدست آمده از بازی‌های اخیر آنقدر به دور از انتظار بود که پیش‌بینی رقابت‌های جام جهانی بسیار سخت شده است.

مدرس فیفا با بیان اینکه بازی ایران-آمریکا، برنده‌ای ندارد، افزود: من بسیار امیدوارم که ایران پیروز میدان باشد ولی به احتمال زیاد نتیجه بازی مساوی خواهد شد و در نهایت ایران و انگلیس از گروه B جام جهانی۲۰۲۲ صعود خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

گروه B جام جهانی پر از اعجاب اما هیچ چیز معلوم نیست/ آقای بازیکن حرکت غیرورزشی ممنوع!

وی ادامه داد: در ابتدای رقابت‌ها فشارهای روانی بر تیم ملی ایران آنقدر زیاد بود که بازیکنان تمرکز کافی نداشتند و موجب شد تا ایران شکستی سنگین را متحمل شود، اما بعد از بازی با انگلیس فشارها کمتر شد و کی‌روش هم حواس بچه‌های تیم را به جام جهانی متمرکز کرد و توانستیم در مقابل ولز به پیروزی برسیم.

امیری همچنین با اشاره به نامه کی‌روش به کلیزمن در صفحه اینستاگرامش گفت: این یک کار حرفه‌ای بود و کی‌روش با پاسخ دادن به مربی سابق آمریکا، مانع فضای منفی شد که می‌توانست آسیب‌زا باشد و حتی با پاسخ و رفتار حرفه‌ای نیز از این فضا برای تیم ملی ایران استفاده کرد و در نهایت، با مدیریت فضای مسموم ساخته شده، توانست قدرت و جو خوب تیم ملی را نشان دهد.

به گزارش ایسکانیوز، ایران با سه و آمریکا با دو امتیاز در گروه B رقابت‌ها، روز سه‌شنبه، ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند تا تکلیف این گروه نیز مشخص شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1161638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =