تسهیلات بلاعوض نهاد رهبری در دانشگاه‌ها به زوجین صاحب فرزند/ ۲۰ زوج دانشجو از واحد ارومیه در طرح «همسفر تا بهشت» شرکت کردند

مسئول اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه از اعطای وام بلاعوض ۱میلیون تومانی به مادر و ۲میلیون تومانی به فرزند برای زوجین دانشجو خبر داد.

احمدزاده مسئول اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز در رابطه با اجرای طرح همسفر تا بهشت گفت: این طرح توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به منظور تسهیل ازدواج دانشجویی در سطح ملی آغاز به کار کرده است. 

وی ادامه داد: مراسم ازدواج دانشجویی امسال با شعار ازدواج به‌هنگام، آگاهانه ، آسان و پایدار در بهمن ماه سال جاری و در ایام مبعث حضرت رسول (ص) در جوار بارگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود. تاکنون ۲۰زوج دانشجو از دانشگاه آزاد ارومیه در طرح ملی همسفر تا بهشت شرکت کرده‌اند. تمامی هزینه‌های اسکان، پذیرایی و برنامه‌های فرهنگی در مشهد مقدس به عهده ستاد دانشجویی نهاد رهبری است.

احمدزاده اظهار کرد: در این طرح کارگاه‌هایی نیز برای زوجین جوان جهت ترویج سبک زندگی اسلامی در نظر گرفته شده است.

مسئول اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد ارومیه پرامون تسهیلات ازدواج دانشجویی گفت: با توجه به توافق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) طرحی با عنوان ایران جوان با هدف تکریم زوج‌های دانشجوی دارای فرزند با عنوان "دردانه" برگزار می‌شود که در آن، وام بلاعوض به مبلغ ۱میلیون تومان برای مادر و ۲میلیون تومان نیز برای فرزند در نظر گرفته شده‌است.

احمدزاده گفت: همچنین برای زوجین دانشجو، تخفیف شهریه و وامی از صندوق رفاه دانشجویی در نظر گرفته شده است. همچنین در حال رایزنی برای برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه هستیم.

خبرنگار: بهراد مدنی

انتهای پیام/

کد خبر: 1162151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =