حقوق پژوهشگران پسادکتری در چین چقدر است؟

پژوهشگران پسادکتری در چین به طور متوسط ۱۶۰ هزار یوان در سال حقوق می‌گیرند. این حقوق با توجه به سابقه کار، دانشگاه و نوع پروژه متغیر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، پژوهشگران پسادکتری در چین به طور متوسط ۱۶۰ هزار یوان در سال حقوق می‌گیرند. این حقوق با توجه به سابقه کار، دانشگاه و نوع پروژه متغیر خواهد بود.

ایسکانیوز پیش‌تر در گزارش‌های حقوق پژوهشگران پسادکتری در آمریکا ۴۴ درصد کمتر از سایر موقعیت‌های شغلی است و حقوق پژوهشگران پسادکتری در کشورهای اروپایی چقدر است؟ شرایط محققان پسادکتری در ایران و سایر کشورهای جهان را بررسی کرده است. 

نمودار زیر سطح دستمزد بر اساس تجربه همکاران پژوهشی پسا دکتری در چین را نشان می‌دهد؛

 حقوق پژوهشگران پسادکتری در چین چقدر است؟

بر اساس این نمودار، میانگین حقوق دریافتی (شامل انعام، پاداش و اضافه کاری) یک همکار تحقیقاتی پسادکتری با یک تا چهار سال سابقه کار، ۱۷۸ هزار و ۴۸۶ یوآن خواهد بود. همچنین یک همکار تحقیقاتی پسادکتری با سابقه کار پنج تا ۹ سال، دستمزدی در حدود ۲۳۵ هزار یوآن دریافت می‌کنند.

پژوهشگران پسادکتری چه کاری انجام می‌دهند؟

همکاران پژوهشی پسادکتری معمولا به استادان یا پژوهشگران ارشد کمک کرده و به ازای این خدمات حقوق دریافت می‌کنند. محیط کاری این افراد دانشگاه یا آزمایشگاه است. البته برخی پژوهشگران پسادکتری هم به صورت مستقل کار می‌کنند و وظیفه‌شان کمک در انجام تحقیقات تجربی است.

یک محقق پسادکتری باید بداند چگونه از ابزارهای خودکار و فناوری کامپیوتری برای انجام تحقیقات استفاده کند. عیب‌یابی سیستم‌ها و تجهیزات، کمک گرفتن از تعمیرکاران، استفاده قانونمند از ابزارها و نوشتن گزارش در مورد پروژه‌های تحقیقاتی هم از جمله وظایف یک پژوهشگر پسادکتری است.

یکی از مهارت‌های مورد نیاز محققان پسادکتری، توانایی مشارکت در کارهای تیمی است. توانایی ارتباط با مشتریان، انجام اضافه کاری و شرکت در کنفرانس‌ها هم از جمله ویژگی‌هایی به شمار می‌رود که برای یک محقق پسادکتری ضروری است. به صورت خلاصه می‌توان وظایف یک محقق پسادکتری را شامل این موارد دانست؛ طراحی، اجرا و ارزیابی آزمایش ها و نتایج آنها، ارائه ها، نمودارها و نمودارها را برای انتقال نتایج به سرمایه گذاران، عموم و سایر محققان ایجاد کنند، نتایج را در دفترچه های آزمایشگاهی و همچنین برای انتشار بنویسند و نگهداری، بازرسی و استفاده از آزمایشگاه و تجهیزات.

انتهای پیام/

کد خبر: 1162174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =