نخستین نمایندگی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در واحد سیرجان افتتاح شد

نخستین نمایندگی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در واحد سیرجان افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم افتتاحیه نخستین نمایندگی صندوق پژوهش و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان با حضور عسکری غلامزاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی،  علی یعقوبی پور فرماندار ویژه شهرستان سیرجان،امیررضا بازرگان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان و ... برگزار شد.

 مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان به دلیل شرایط ویژه ای که دارد بستری مناسب برای رشد فناوران و شرکت های دانش بنیان است.

وی هدف از تأسیس صندوق‌های پژوهش و فناوری را تمرکز بر ارائه خدمات مالی و حمایتی به طرح‌ها و شرکت‌های فناور عنوان کرد و افزود: پس از تغییر رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی از «آموزش محوری» به «دانشگاه کارآفرین» صندوق پژوهش و فناوری این دانشگاه تأسیس شد. 

امیررضا بازرگان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان نیز در این مراسم گفت: صندوق پژوهش و فناوری یکی از نهادهای مهم در تغییر وضعیت دانشگاه‌ها به نسل سوم و چهارم است که دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان موفق به اخذ مجوز نمایندگی صندوق پژوهش و فناوری شده است.

وی ادامه داد: افتتاح دفتر نمایندگی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در سیرجان باعث تحولاتی در حوزه فناوری و نوآوری این منطقه خواهد شد.

در ادامه این مراسم علی یعقوبی پور فرماندار ویژه شهرستان سیرجان گفت: تأسیس نخستین نمایندگی صندوق پژوهش و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان الگویی موفق برای کل کشور خواهد بود.

در پایان این مراسم رضا نورمندی‌پور به عنوان نماینده صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در واحد سیرجان معرفی شد. ‌

شایان ذکر است با توجه به گستردگی جغرافیایی فناوران، نوآوران و کارآفرینان دانشگاه آزاد اسلامی در اقصی نقاط کشور و با هدف تعمیق ارتباطات، اطلاع‌رسانی و ترویج خدمات مالی و فراخوان‌های حمایتی صندوق در سطح فعالان زیست‌بوم نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین کمک به فناوران جهت دریافت و تکمیل اطلاعات طرح‌ها، صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری روسای استان‌ها و واحدها اقدام به تعیین نماینده صندوق در واحدها می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1166162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =