دانشجویان دارای علائم آنفولانزا قرنطینه می‌شوند/ تزریق دوز یادآور واکسن کرونا، شرط سکونت در خوابگاه

مدیر کل امور خوابگاه‌ها دانشگاه تهران از قرنطینه دانشجویان دارای علائم آنفولانزا یا کرونایی در اتاق‌های جداگانه از سایر دانشجویان خبر داد.

محمدعلی زارع چاهوکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از اختصاص فضاهایی برای قرنطینه دانشجویان دانشگاه تهران خبر داد و اظهار کرد: با توجه به موج هشتم کرونا و افزایش بیماری آنفولانزا، دانشجویان که علائم سرما خوردگی دارند از سایر دانشجویان جدا شده و در اتاق‌هایی مجزا قرنطینه می‌شوند. 

دُزهای جدید واکسن کرونا برای قلب مضر است؟

مدیر کل امور خوابگاه‌ها دانشگاه تهران با بیان ظرفیت اتاق‌های قرنطینه یک نفره است، گفت: این اتاق‌ها در ساختمان‌هایی در کوی دانشگاه بوده اما جدا از ساختمان‌های حاوی اتاق‌های دانشجویی است.

وی با اشاره به اینکه خدمات رفاهی و درمانی به دانشجویان بیمار یا دارای علائم ساکن خوابگاه‌های این دانشگاه ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: پزشکان حاضر در مرکز بهداشت و درمان دانشگاه به صورت رایگان این دانشجویان را ویزیت کرده و به آنان خدمات پزشکی می‌دهند.

زارع چاهوکی با تصریح بر اینکه دریافت دوز یادآور واکسن کرونا برای درخواست دریافت اتاق در خوابگاه‌های کوی دانشگاه تهران در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ الزامی است، گفت: این تصمیم را مرکز بهداشت و درمان دانشجویان دانشگاه تهران برای جلوگیری از شیوع بیماری‌ اتخاذ کرده است. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1167430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =