هری کین گزینه اول شیاطین سرخ

سرمربی تیم منچستریونایتد خواستار جذب مهاجم گلزن تیم تاتنهام شد.

به گزارش گره ورزشی ایسکانیوز، رسانه انگلیسی خبر داده «اریک تن‌هاگ» سرمربی تیم منچستریونایتد، کاپیتان تیم ملی انگلیس و باشگاه تاتنهام را به‌عنوان گزینه اول خود در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی در نظر گرفته است.

روزنامه «دیلی میل» نوشته «هری کین» در فصل تابستان وارد آخرین سال قرارداد خود با تاتنهام می‌شود و منچستریونایتد در نظر دارد در بهترین زمان ممکن برای جذب ماشین گلزنی ۲۹ ساله، گوی سبقت را از رقبای خود برباید.

کین که در فصل جاری لیگ برتر انگلیس در ۲۰ بازی ۱۵ گل به ثمر رسانده، نسبت به انتقال به اولدترافورد و پوشیدن لباس سرخ ابراز علاقه کرده است.

ارزشمندترین بازیکنان فوتبال دنیا چه کسانی هستند؟

عدم پیشرفت در باشگاه تاتنهام، کین را ناامید کرده و همین مسئله باعث شده او درباره امضای قرارداد جدید با تیم شمال لندن، احساس ناخوشایندی داشته باشئ. همچنین، کم‌رنگ‌شدن امیدهای اسپرز برای حضور در لیگ قهرمانان، باعث شده او به فکر جدایی بیفتد.

«دنیل لیوی» رئیس باشگاه تاتنهام اما اجازه جدایی به کین با مبالغ پائین را نخواهد داد و ۸۵ میلیون پوند، کم‌ترین هزینه‌ای است که سران شیاطین سرخ باید برای جذب کاپیتان تیم ملی انگلیس بپردازند.

بایرن مونیخ هم تیم دیگری است که خواهان جذب کین است اما فاصله ۶۲ گله او با «آلن شیرر» بهترین گلزن لیگ انگلیس باعث شده او به فکر ماندن در فوتبال این کشور باشد و حضور او در خارج از انگلیس تنها به رویاپردازی شخصی او مربوط شود.

در صورت ناکامی در جذب کین، یونایتدها به سراغ «ویکتو ر اوسیمن» مهاجم نیجریه‌ای ناپولی و یا «ینجامین سسکو» مهاجم سالزبورگ خواهند رفت.

تن هاگ پس از جدایی «کریستیانو رونالدو» از منچستریونایتد، به‌شدت به‌دنبال جذب یک مهاجم تراز اول است و انتقال قرضی «وات وگهورست» به اولدترافورد، تنها یک راه‌حل کوتاه مدت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =