روسیه، چین و آفریقای جنوبی رزمایش مشترک برگزار می کنند

ارتش آفریقای جنوبی میزبان رزمایش مشترک ۱۰ روزه با چین و روسیه از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۷ فوریه (۲۸ بهمن تا ۸ اسفند) و در پی تقویت همکاری میان ۳ کشور خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری سانیوز، براساس بیانیه ای که از سوی ارتش آفریقای جنوبی منتشر شده است این کشور میزبان رزمایش مشترک «ام اُ اس آی» خواهد بود که از ۱۷ تا ۲۷ فوریه (۲۸ بهمن تا ۸ اسفند) در دوربان، ریچارد بی و کوازولو-ناتال برگزار خواد شد.

پوتین: پیروزی روسیه در جنگ اوکراین حتمی است

در این بیانیه آمده است: «این دومین بار است که چنین رزمایشی با شرکت نیروهای دریایی ۳ کشور روسیه، چین و آفریقای جنوبی برگزار می شود. نخستین رزمایش مشترک این ۳ کشور در نوامبر ۲۰۱۹ در کیپ تاون، آفریقای جنوبی برگزار شده بود.»

هماهنگ کنندگان این رزمایش تمامی آمادگی ها و هماهنگی های لازم را از طریق برنامه کنفرانس مجازی که در اوایل دسامبر ۲۰۲۲ برگزار شد انجام دادند.

قرار است در رزمایش امسال ۳۵۰ پرسنل آفریقای جنوبی از بخش های مختلف ارتش در کنار همتایان روسی و چینی خود با هدف به اشتراک گذاری دانش، تجربیات و مهارت های عملیاتی شرکت کنند. این رویداد با مراسم جشن روز نیروی های ارتش که در شهرداری ریچارد بی برگزار خواهد شد مصادف شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =