قلیچ: شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال پرسپولیس برای قهرمانی در مسابقات لیگ برتر شانس زیادی دارد و می‌تواند قهرمانی را از آن خود کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، وحید قلیچ، درباره تقابل تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: همیشه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان جذاب و دیدنی می‌شود و امیدوارم این بار هم بازی خوبی از آب دربیاید. به طور حتم پرسپولیس بازی سختی مقابل سپاهان آنهم در نقش جهان اصفهان خواهد داشت.

بازیکنان پرسپولیس پاداش گرفتند

وی افزود: پرسپولیس تیمش خوب است، بازیکنان هماهنگی زیادی با هم دارند و آنها می‌توانند که نتیجه دلخواه و پیروزی را در اصفهان به دست آورند. سپاهان و پرسپولیس تیم‌های صدر جدول لیگ برتر هستند و در این مرحله جام حذفی بازی فینال گونه‌ای را شاهد خواهیم بود. هر تیمی در این دیدار از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند برنده خواهد شد و به دور بعد صعود خواهد کرد.

مهاجم خارجی خوب به لیگ ایران نمی‌آید

کارشناس فوتبال در مورد عدم حضور تماشاگران در رقابت‌های فوتبال عنوان کرد: وقتی که تماشاگر در ورزشگاه‌ها حضور نداشته‌ باشند دیگر فوتبال به درد نمی‌خورد. رکن اساسی فوتبال هواداران هستند و با این شرایطی که پیش می‌رویم تا سال‌ها دیگر تماشاگر به استادیوم‌ها نخواهد آمد چون انگیزه‌ای برای دیدن فوتبال وجود نخواهد داشت.

پیشکسوت فوتبال در خصوص خرید مهاجم خارجی برای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوروارد خارجی خوب که به فوتبال ایران نمی‌آید، هر چه فوتبالیست بازنشسته است به لیگ برتر می‌آیند تا دلارهای مفت را بگیرند و بعد از چند بازی به درد نخور پول‌شان بگیرند و بروند. این بازیکنان که چیزی به فوتبال ایران اضافه نمی‌کنند. مهاجمی که قرار است پرسپولیس بگیرد هم معلوم است آنچنان کیفی ندارد.

پول این مملکت را این دلال‌ها به تاراج می‌برند

وی ادامه داد: حضور بازیکنان بی‌تعهد و بی‌کیفیت درجه چندم در فوتبال ایران به خاطر قدرت دلالی در فوتبال ایران است. شک نداشته باشید، هر بازیکن خارجی که وارد کشورمان می‌شود مسلماً پای دلال‌ها وسط است. پول این مملکت را این دلال‌ها به تاراج می‌برند و در آخر هم چیزی عاید فوتبال ایران نخواهد شد. مسئولان ورزش همیشه سعی دارند و می‌خواهند با دلالی مبارزه کنند، اما هیچ کاری صورت نگرفته است.

قلیچ با اشاره به اینکه باید به بازیکنان خودمان بیشتر اعتماد کنیم و بیشتر آنها را بازی دهیم، اذعان کرد: مهدی عبدی اگر فرصت کافی برای بازی کردن داشته باشد قطعاً روز به روز بهتر می‌شود، اما متاسفانه به اندازه کافی به او اعتماد نمی‌شود و مقطعی به او میدان می‌دهند. باید در بازی‌های بیشتر به او فرصت بدهند تا روند رو به رشد خودش را با گلزنی آغاز کند. حامد پاکدل هم مهاجم خوبی بود و حیف شد که او را به تراکتور دادند، مطمئن باشید در تراکتور عملکرد بهتری خواهد داشت.

با نتایجی که استقلال گرفته دیگر جز مدعیان نیست

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: امسال پرسپولیس برای قهرمانی در مسابقات لیگ برتر شانس زیادی دارد و می‌تواند قهرمانی را از آن خود کند. تا پایان هفته شانزدهم لیگ برتر تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و استقلال در کورس قهرمانی هستند، اما با این نتایجی که استقلال در هفته‌های اخیر گرفته است دیگر جز مدعیان فتح جام نیست و کار پرسپولیس برای قهرمانی راحت‌تر شده است.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1169039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • دلاور شوآت IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
      0 0
      چطور شد آقای قلیچ ساپینتو بهترین بود می رفتی جشن کیسه بهتره دهنت را ببندی