سرگیجه، سریالی در ژانر درام اجتماعی / موفقیت آقازاده بازهم تکرار می‌شود؟

سریال یک درام اجتماعی جذاب است که همه بازیگران آن معروف و مطرح هستند و یکی از قوی‌ترین ترکیب بازیگری را در سریال‌های نمایش خانگی امسال دارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، شبکه نمایش خانگی این روزها گوی رقابت را از تلویزیون ربوده و با تولیدات موفقی که داشته توانسته در سبد مصرفی خانوارها جای بگیرد. سریال سرگیجه یکی از جدیدترین عناوین شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی بهرنگ توفیقی ساخته شده است، این سریال از تاریخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ در حال عرضه است.

سقوط سریالی در ژانر امنیتی / روایتی متفاوت از مبارزه با داعش

در سریال سرگیجه بازیگران به‌نام سینمای ایران از جمله حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر ایفای نقش کرده‌اند.

این سریال یک درام جذاب است که همه بازیگران آن معروف و مطرح هستند و یکی از قوی‌ترین ترکیب بازیگری را در سریال‌های نمایش خانگی امسال دارد. بهرنگ توفیقی کارگردان این سریال آن را در ژانر درام اجتماعی تهیه کرده است. این کارگردان ایرانی را بیشتر با سریال محبوب آقازاده می‌شناسیم، و این بار با سریال سرگیجه آمده تا موفقیت خود را تکرار کند.

هومن سیدی که پیش از این با سریال عاشقانه به عنوان بازیگر در شبکه نمایش خانگی خوش درخشید، تصمیم دارد تا با این سریال هم بار دیگر تبحر خود را در بازیگری نشان دهد، همچنین هادی حجازی‌فر که در حال حاضر در بالاترین میزان محبوبیت با بازی در سریال پوست شیر قرار دارد، در سریال سرگیجه هم مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

سرگیجه

خلاصه داستان سریال سرگیجه

در خلاصه داستان سریال سرگیجه اینگونه آمده است که، پیمان و کامران دچار یک سوء تفاهم خانوادگی می‌شوند و همین سوء تفاهم باعث درگیر شدن آن دو با هم می‌شود. اما با قتل کامران، شک‌ها به سمت پیمان می‌رود و تصور می‌رود که پیمان او را کشته است. ماجرایی که ممکن است به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

بازیگران سریال سرگیجه

در سریال ایرانی سرگیجه بازیگران مطرحی نظیر حامد بهداد، هومن سیدی، رعنا آزادی‌ور، هادی حجازی‌فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، شبنم مقدمی، میلاد معیری و شایسته سجادی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سرگیجه

به نظر می‌رسد تعلیق سریال سرگیجه مهم‌ترین برگ برنده قسمت نخست آن باشد که اگر در قسمت‌های آتی نیز به همین شیوه و با همین جذابیت ادامه یابد، این مجموعه را به یکی از پرمخاطب‌ترین و ماندگارترین سریال‌های نمایش خانگی تبدیل می‌کند چرا که توفیقی چه آن زمان که در تلویزیون سریال می‌ساخت و چه زمانی که به شبکه‌نمایش خانگی آمد نشان داده که ذائقه مخاطب ایرانی را خوب می‌شناسد و به فرمول‌های جذب تماشاگر در قالب سریال تلویزیونی آشنا است از این رو از همین حالا با اینکه نمی‌توان درباره کیفیت سریال نظر داد، اما می‌توان درباره پرمخاطب‌بودن آن تا حد زیادی مطمئن بود.

بهرنگ توفیقی کارگردان سریال

در سال‌های اخیر شاهد پررنگ شدن نام بهرنگ توفیقی در تعدادی از آثار تلویزیونی بودیم و سریال‌هایی نظیر انقلاب زیبا، آمین، پشت بام تهران، زیر پای مادر، پدر و آقازاده را از این کارگردان ایرانی تماشا کردیم. بهرنگ توفیقی آگاهی بالایی از سلیقه مخاطب ایرانی دارد و می‌داند چه موضوعاتی را با چه بازیگرانی برای مخاطب نمایش دهد تا پربازدید شود. این بار در سال ۱۴۰۱ پس از تجربه موفق سریال آقازاده در شبکه نمایش خانگی، شاهد مجموعه نمایش خانگی جدیدی در بستر نماوا از این کارگردان هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1169200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =